mavzermete 1
mavzermete
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

Gta San Andreas ÇOK KASIYOR [YARDIM]

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan OzquR1373
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 5
  • Görüntüleme Görüntüleme 2K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Arkadaşlar Gta San Andreas Full İndirdim Yükledim Açtım çok acayip bir kasma var yani nası anlatsam Grafiği 800&600'ede aldım.. bana biri yardım ederse çok sevinirim.

PC SİSTEMİM

Windows XP Sp3

Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 2.60GHZ 2.59GHZ

1.5 GB RAM

EKRAN KARTI 96.0 MB Tak ve Kullan Monitor Onboard 32Bit

1280 & 1024 (60Hz)

Sistemim Bu Arkadaşlar olursada bu sisteme uygun oyunları yazarsanız indiricemde.. teşekkürler şimdiden iyi forumlar
 
Arkadaşlar Gta San Andreas Full İndirdim Yükledim Açtım çok acayip bir kasma var yani nası anlatsam Grafiği 800&600'ede aldım.. bana biri yardım ederse çok sevinirim.

PC SİSTEMİM

Windows XP Sp3

Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 2.60GHZ 2.59GHZ

1.5 GB RAM

EKRAN KARTI 96.0 MB Tak ve Kullan Monitor Onboard 32Bit

1280 & 1024 (60Hz)

Sistemim Bu Arkadaşlar olursada bu sisteme uygun oyunları yazarsanız indiricemde.. teşekkürler şimdiden iyi forumlar

Ne yaparsan yap o ekran kartı ile şansın yok.Eski atari tarzı oyunları dene denerim...
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst