HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Aykut Kocaman, Milli Takımdan sakat dönen Salih Uçanın tedavisinde yapılan ihmallere tepki gösterdi
Salih Uçan ihmal kurbanı... F.Bahçenin genç yeteneği U-20 Milli Takımından sakat döndü. Sağ bacak alt adale ön zarında yırtılma ve kanama tespit edilen Salihin sakatlığının Portekizle oynanan ilk maçta gerçekleştiği fakat MRı çekilmesi gerekirken sadece buz tedavisi uygulandığı belirlendi. Bu yüzden idmanlara çıkan ve sakatlığı artan oyuncuya gerekli müdahale yapılsaydı zar yırtılması ve kanama kısa sürede tedavi edilecekti. Fenerbahçede Emre ile Mehmet Topal gibi oyuncuların sakat olması sebebiyle ve Salihin son zamanlardaki yükselen grafiğiyle Akhisar maçında Aykut Kocamanın genç oyuncuyu yine 11de kullanacaktı fakat bu sakatlık sebebiyle bu plan suya düştü.KOCAMANDAN TEPKİ
Fenerbahçe de bu duruma hayli tepkili. Özellikle genç oyuncuların futbol yaşantılarında bu tip durumların çok tehlikeli sonuçlar doğurabileceğini düşünen sağlık ekibi milli takım doktoru Piyer Arzumandan bilgi istedi. Arzumanın Gerekli işlemler yapıldı yanıtı ise bardağı taşırdı. Aykut Kocaman da bu duruma çok sinirlenirken, Bu futbol ikliminde sorunlar var. Genç bir oyuncu parladığında hemen gökyüzüne çıkarıyoruz ama işin altyapısına hiç bakmıyoruz. Salihin yaşadığı bu durum genç futbolculara ne kadar değer verdiğimizin göstergesi! Bu mu gençlere verilen değer? diye tepki gösterdi.ÖRNEK HOLLANDA
Salih Uçanın başına böyle bir talihsiz olay geledursun Hollandanın bu konudaki tutumu adeta parmak ısırtıyor. Hollanda Milli Takımı sağlık ekibi Kuyt için sakatlansın sakatlanmasın her milli maçın sonunda sağlık raporunu Fenerbahçeye iletiyor. Fenerbahçe sağlık ekibi de bu raporların aynısını milli takımdan alabilmek için girişimde bulunacak.'İDMANA BİLE ÇIKARMADIM'
Salih Uçanın sakatlığıyla ilgili olarak U-20 Milli Takımındaki hocası Feyyaz Uçardan açıklama geldi. Beyaz TVye konuşan Uçar, Salihi ilk Portekiz maçında oynattım. Bir sıkıntısı yoktu. Maç sonu ağrısı olduğunu söyledi. Bir sonraki antrenmana çıkarmadık, sonraki maçta da oynatmadık, tedavisine başlandı. Bir ihmal olduğunu düşünmüyorum. Salihi biz ikinci maça götürmedik. Kamptan ayrıldı. Ağrım var dediğinde Salihi ne idmana ne maça çıkardım diye konuştu.
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 149
- Cevaplar
- 5
- Görüntüleme
- 254
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 133
