noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
Bvural41 1
Bvural41
Hikaye Ekle

centro serveri freebsd ye çevirmenin yolu

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan burkibaba71
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 124
  • Görüntüleme Görüntüleme 9K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!


1-) Öncelik ile reinstall bölümünden FreeBSD herhangi bir sürümünü kurmalısınız.

2-) ssh dan root ile oturum açarak "freebsd-update upgrade -r 7.2-RELEASE" komutunu yazmalısınız, işlem 5-20 dakika sürebilir. Çıkan uyarılara y (yes) yanıtı verilmelidir. En sonra dosya listesi çıkacaktır. Boşluk tuşuna liste bitene kadar basılı tutunuz.

3-) "freebsd-update install" komutunu yazınız.

4-) "shutdown -r now" komutunu yazınız. Sunucu yeniden başlayacaktır ve açaıldıgında sistem FreeBSD 7.2 olmuş olacaktır.



' Tek bnde oldugu için ßi Teşekkürü Çok görmezseniz Sevinirim .

 

En Çok Reaksiyon Alan Mesajlar

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst