HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
s.a herkese kolay gelsin
arkadaşlar bir sorum olucak.
ben openstealthy kullanmaya baslıyacam ve ban yemekden korkuyorum açıkcası
iskandinavya 2 serverinde oynuyorum ve hileyi tarama günlerinin olmadıgı gün kullansam yanı hafta sonları ban yermiyim ?
arkadaşlar bir sorum olucak.
ben openstealthy kullanmaya baslıyacam ve ban yemekden korkuyorum açıkcası

iskandinavya 2 serverinde oynuyorum ve hileyi tarama günlerinin olmadıgı gün kullansam yanı hafta sonları ban yermiyim ?
Kardeşim rahat rahat kullanabilirsin çok fazla ban riski yok bide vip alırsan hatta bu risk dahada düşüyor. ama tavsiyem ibot yada benzeri yaratık kesen botlar alırsan daha fazla kar edersin 

- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 49
- Görüntüleme
- 10K
- Cevaplar
- 37
- Görüntüleme
- 23K
- Cevaplar
- 302
- Görüntüleme
- 90K
- Kilitli
- Cevaplar
- 16
- Görüntüleme
- 12K
- Cevaplar
- 4
- Görüntüleme
- 3K
