HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Herkese merhaba.Oyunda önemli bir karar alacağım.Lonca aktifleşince sarılarda lonca kurma olasılığım var.Eğer +90 şaman ve itemleri sağlam ninja ve suradan en az 1 tanesi loncama gelirse loncayı kesinlikle kuracağım.Bu kişilere atma dışında tüm yetkileri vereceğim.Ayrıca her gün savaş yapacağız.Biliyorsunuz önümüz yaz 
Bu arada +90 bayan şamanla evlenirsem lonca için daha hayırlı olur.Bu varsayımların %90'ı gerçekleşirse loncayı kuruyorum.Lonca şu şekilde olacak:
1.Lonca +90 Lv üzeri.
2.Loncada en az 1 veya 2 şaman olmak zorunda
3.Ninjalardaki silah mükemmelse level farketmez direkt loncada
4.Suralarda hortlak varsa direkt loncada
5.Ben 99 levelim ve oyun 21.yim.22K HP var editli itemim şu an yok.Yani anlayacağınız başta dediklerim gerçekleşirse loncayı kuruyorum.Aksi takdirde Outlawz'ı yeniden kurarlarsa oraya geçeceğim
Bilirsiniz ben de eski Outlawz'lıyım 

Bu arada +90 bayan şamanla evlenirsem lonca için daha hayırlı olur.Bu varsayımların %90'ı gerçekleşirse loncayı kuruyorum.Lonca şu şekilde olacak:
1.Lonca +90 Lv üzeri.
2.Loncada en az 1 veya 2 şaman olmak zorunda

3.Ninjalardaki silah mükemmelse level farketmez direkt loncada

4.Suralarda hortlak varsa direkt loncada

5.Ben 99 levelim ve oyun 21.yim.22K HP var editli itemim şu an yok.Yani anlayacağınız başta dediklerim gerçekleşirse loncayı kuruyorum.Aksi takdirde Outlawz'ı yeniden kurarlarsa oraya geçeceğim
Bilirsiniz ben de eski Outlawz'lıyım 
Bilmiyorum ki Outlawzz ile sizin loncadan birine girebilirim
Karar vermek için daha çok erken
Karar vermek için daha çok erken
Hele bi lonca sistemi açılsın![]()
Evet.Bi açılsada oyunda bi action yaşasak

- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
