Fethi Polat 1
Fethi Polat
Bvural41 1
Bvural41
OnurBoyla 1
OnurBoyla
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Manwe Work 1
Manwe Work
noisiv 1
noisiv
Hikaye Ekle

ibot 2 hesap bugu

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Didimlee0909
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 4
  • Görüntüleme Görüntüleme 519

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

arkadaşlar ibotun lisansını aldıktan sonra 2 hesabı bota kayabiliomuşsun nasıl olduğunu bilen varmı??
 
Ama önemli nokta şu botumuzu adresinden almış olmamız gerekiyor.

Başlıyorum...1. Ibot lisanslı hesabımızı bota atıyoruz.
2. Profibot.net e giriyoruz. Giriş yapıyoruz ve sol tarafta Licences bölümüne giriyoruz.
3. Diğer hesabımızın ID numarasını kopyalıyoruz.
4. O sayfada Ibot lisansımız gözüküyor. Orada Change User ID butonuna tıklıyoruz ve diğer hesabımızın ID numarasını yazıp Enter a basıyoruz. Yani asıl lisanslı hesabımızı bottayken lisansı diğer üyeliğe aktarıyoruz. ( Unutmayın, her gün sadece 1 kere ID değiştirebilirsiniz.)
5. Daha sonra diğer hesabımızı da bota koyuyoruz ve işlem tamam.

Artık 2 si de botta oluyor.

Güncelleme geldiğinde aynı işlemi tekrar uygulamalısınız.

Not: Bottan çıkarırsanız ***** çalışmaz.
 
Ama önemli nokta şu botumuzu

Artık 2 si de botta oluyor.

Güncelleme geldiğinde aynı işlemi tekrar uygulamalısınız.

Not: Bottan çıkarırsanız ***** çalışmaz.
evet öyle oluyor kbotta bile denedim güncelleme gelene kadar botta kaldı sonra mecbur gidiyor ama ibotta lisans değişme ücreti olmadığından her güncellemede 2 gemiyide bota atabilirsin zaten 1 günde 2 kere güncelleme gelmesi zor gelse bile 1 gün 1 tanesini bekletirsin zor değil
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst