HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
arkadaşlar ibotun lisansını aldıktan sonra 2 hesabı bota kayabiliomuşsun nasıl olduğunu bilen varmı??
Sormak istediğiniz soru için Yanlış bölümü seçmişsiniz..Darkorbit bölümüne taşınması içn Bildirdim
Konu uygun bölüme taşındı.Sormak istediğiniz soru için Yanlış bölümü seçmişsiniz..Darkorbit bölümüne taşınması içn Bildirdim
Ama önemli nokta şu botumuzu
Başlıyorum...1. Ibot lisanslı hesabımızı bota atıyoruz.
2. Profibot.net e giriyoruz. Giriş yapıyoruz ve sol tarafta Licences bölümüne giriyoruz.
3. Diğer hesabımızın ID numarasını kopyalıyoruz.
4. O sayfada Ibot lisansımız gözüküyor. Orada Change User ID butonuna tıklıyoruz ve diğer hesabımızın ID numarasını yazıp Enter a basıyoruz. Yani asıl lisanslı hesabımızı bottayken lisansı diğer üyeliğe aktarıyoruz. ( Unutmayın, her gün sadece 1 kere ID değiştirebilirsiniz.)
5. Daha sonra diğer hesabımızı da bota koyuyoruz ve işlem tamam.
Artık 2 si de botta oluyor.
Güncelleme geldiğinde aynı işlemi tekrar uygulamalısınız.
Not: Bottan çıkarırsanız ***** çalışmaz.
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
adresinden almış olmamız gerekiyor. Başlıyorum...1. Ibot lisanslı hesabımızı bota atıyoruz.
2. Profibot.net e giriyoruz. Giriş yapıyoruz ve sol tarafta Licences bölümüne giriyoruz.
3. Diğer hesabımızın ID numarasını kopyalıyoruz.
4. O sayfada Ibot lisansımız gözüküyor. Orada Change User ID butonuna tıklıyoruz ve diğer hesabımızın ID numarasını yazıp Enter a basıyoruz. Yani asıl lisanslı hesabımızı bottayken lisansı diğer üyeliğe aktarıyoruz. ( Unutmayın, her gün sadece 1 kere ID değiştirebilirsiniz.)
5. Daha sonra diğer hesabımızı da bota koyuyoruz ve işlem tamam.
Artık 2 si de botta oluyor.
Güncelleme geldiğinde aynı işlemi tekrar uygulamalısınız.
Not: Bottan çıkarırsanız ***** çalışmaz.
evet öyle oluyor kbotta bile denedim güncelleme gelene kadar botta kaldı sonra mecbur gidiyor ama ibotta lisans değişme ücreti olmadığından her güncellemede 2 gemiyide bota atabilirsin zaten 1 günde 2 kere güncelleme gelmesi zor gelse bile 1 gün 1 tanesini bekletirsin zor değilAma önemli nokta şu botumuzuLinkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Artık 2 si de botta oluyor.
Güncelleme geldiğinde aynı işlemi tekrar uygulamalısınız.
Not: Bottan çıkarırsanız ***** çalışmaz.
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 99
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 104
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 112
- Cevaplar
- 8
- Görüntüleme
- 113
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 73
