Fethi Polat 1
Fethi Polat
Bvural41 1
Bvural41
OnurBoyla 1
OnurBoyla
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

sa bu gemiyle ne yapabilirm ?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan soncuma4
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 3
  • Görüntüleme Görüntüleme 343

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

gemim leo 1 tane iyisinden hız-digerleri 256klık kalkan 3 lf3 1 lf2 gerisi 40 k lık silah şuan bota para vermek istemiyorum ne yapayım ambar genişletici alıp 2000 ambar yapıp sürekli skylabda promerium almayı düşünüyorum sizin tavsiyeleriniz nelerdir ?
 
x4 te durmadan küçük yaratıklar kes ölmemeye dikkat et ve skylabı geliştirip durmadan skylabtan gelenleri sat :) böylece gelişirsin.

Sonrasında 200 sibelon görevini yap ve yeni haritaya gidip kristallin ve sonrasında kristallon kesmeye çalış yeni haritaya goli almadan gitme ama.
 
Flax al 6 level yapıp satarsan iyi credit kasarsın kalkan+lf3 al sonra uridiumla 3tane(2 yada 4 olabilir sana kalmış) iris al, sonra flax kasıp satmaya devam et skylab da kullan, biriktirebildiğin kadar kredi biriktir irisleri toplu alırsan senin için iyi olur çünkü her aldığın iris kasmanı zorlaştıracak ( çünkü her seferinde 1 tane az flax satacaksın) 8 iris olduktan sonra daha kolay yol alırsın.
Ben bu şekilde 2 gemi kastım bence en rahat böyle olur
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst