HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Yeni aldıgım elektro sazı sizlere sunmak istedim, sizce nasıl yorumlarınızı almak isterim 2000 TL ye yaptırdım, sedefleri çok güzeldi, sazı dün akşam aldım, 2 hafta önce verdim ve dün akşam aldım gayet güzel saz

Teşekkürler. iyi forumlar.

http://www.turkmmo.com/kutlamalar/2076605-yeni-aldigim-elektro-sazim.html
Ulan sen nasıl bir adamsın ? Önceden ben bu konuyu paylaştım ve ben aldım aynı fotoğraf ve aynı yorumun sende ne işi var ? Konu kasmak amaçlı açıyorsun Bildirildi !
Ulan sen nasıl bir adamsın ? Önceden ben bu konuyu paylaştım ve ben aldım aynı fotoğraf ve aynı yorumun sende ne işi var ? Konu kasmak amaçlı açıyorsun Bildirildi !
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 130
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 129
- Kilitli
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 2K
