HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Merhaba arkadaşlar, forumda yeniyim. Yanlış bir yere yahut yanlış bir şekilde konu açtıysam özür dilerim şimdiden. Ben daha önceden kamu kullanarak 5-3'te palladium toplarken yeniden bağlan diye bir pencere gelmiyordu. Ancak bugün sürekli olarak yeniden bağlan penceresi geliyor bir süre sonra. Ben zaten sürekli oyunu kontrol edemeyeceğim için pete toplatıyorum pallayı. Bu sorunun bir çözümü var mıdır acaba? Bilen arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim, şimdiden teşekkürler..
İnternetle ilgili değil de oyunla ilgili sanki. Tam olarak anlatamamışım zaten ilk mesajda. Oyunda bir süre hareket etmediğimde yeniden bağlan penceresi geliyor ve bu petle palladium toplarken sıkıntı yaratıyor. Bu pencerenin gelmemesi için yapabileceğim bir şey arıyordum.
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 456
- Cevaplar
- 11
- Görüntüleme
- 3K
- Cevaplar
- 27
- Görüntüleme
- 36K
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 546
