OnurBoyla 1
OnurBoyla
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Manwe Work 1
Manwe Work
noisiv 1
noisiv
Hikaye Ekle

Sobanin yerİ baŞkadir :)

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan hxsx
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 3
  • Görüntüleme Görüntüleme 216

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Halen evimizde soba var ve sobayı seviyorum,üstünde kestane pişirilir,Sabahları ekmek kızartılır,Oratasındaki fırını ile yemek,kek.börek daha neler neler yapılır,Çamaşır kurutulur,Akşamları karşısın uyunur,sesi insanı mutlu eder,Karanlıkta tavana yansıyan Işığı insana huzur verir..

LAKİN BİLİNÇSİZCE KULLANILDIĞINDA İNSANI ÖLDÜRÜR DİKKAT EDİLMELİDİR SOBA ÇOCUKLUĞUMUZUN BİR ANISI OLRAK KALACAK YAKINDA SOBA OLAN EV KALMICAK Her zaman hatıralarımızda yeri olacak sobanın....
 
Halen evimizde soba var ve sobayı seviyorum,üstünde kestane pişirilir,Sabahları ekmek kızartılır,Oratasındaki fırını ile yemek,kek.börek daha neler neler yapılır,Çamaşır kurutulur,Akşamları karşısın uyunur,sesi insanı mutlu eder,Karanlıkta tavana yansıyan Işığı insana huzur verir..

LAKİN BİLİNÇSİZCE KULLANILDIĞINDA İNSANI ÖLDÜRÜR DİKKAT EDİLMELİDİR SOBA ÇOCUKLUĞUMUZUN BİR ANISI OLRAK KALACAK YAKINDA SOBA OLAN EV KALMICAK Her zaman hatıralarımızda yeri olacak sobanın....

Aynen kardeşim katiliyorum ... :)
 
7 yıldır bınada oturuyorum illah ettım keske kucuklugumdekı gibi sobalı gece konduda otursak ulan ustunu gıyınce evmı soguk git sobanın yanında isinarak giyin mesela kestane sevmem ama onu ustune atıpta yanmasın dıye ugrasmak guzel :D

bahcelı gece kondu ayrı guzel her ıstedıgını yapıyorsun agac dık salıncak kur sallan flan on numaraydı be kucuklugum :D
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst