xranzei 1
xranzei
Manwe Work 1
Manwe Work
noisiv 1
noisiv
berkmenoo 1
berkmenoo
Hikaye Ekle

TÜrkİyenİn durumu :(

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan hxsx
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 4
  • Görüntüleme Görüntüleme 193

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Arkdaşlar Türkiyede VERGİLER ÇOK YÜKSEK ÖRNEK VERECEK OLURSAK iphone 5 AMERİKADA 299$ AMA TÜRKİYEYE GİRDİĞİ ANDAN İTİBAREN 2.500 TL OLUYOR,ÖRNEĞİN BENZİN 5 TL GÖRDÜ TÜRKİYEYE KİM BİLİR KG KAÇ PARADAN GİRİYODUR,TÜRKİYE HALKA 1 TL VERİYORSA 4 TL OLARAK GERİ ALIYOR,SUÇ TÜRKİYENİN BAŞINDAKİ ADAMLARDA,ÇİFÇİLERMİZE DESTE ÇIKILSA,TÜR SANAYİCİLERİNE DESTEK ÇIKILSA O ZAMN TÜRKİYE GELİŞİR DIŞA BAĞIMLILIKTAN KURTULUR....ATATÜRK EN İYİ ŞEKİLDE BİRAKTIĞI TÜRKİYENİN BU HALE GELDİNİ GÖRSEYDİ NELER DERDİ KİM BİLİR,YABANCI ÜLKELER DE BENZİNE 1 KURUŞ BİLE ZAM GELSE HALK İSYAN EDİYO,EYLEM YAPIYO FİYATLARI GERİ ÇEKTİRİYO,BİZİM HALK KOYUN GİBİ,TÜRKİYE BÖLE GİDERSE BATMASI AN MESELESİ BİRAN ÖNCE GEREĞİNİ YAPMALIYIZ YAPTIRMALIYIZ BENCE :ka24:
 
Bu dediklerin güzel ama burada sadece tartışılır uygulanmaz bence dışa bağlılıktan kurtulmalı yaşam şartlarını arttırmalı sanayi ve yeraltı kaynaklarına önem vermeliyiz
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst