HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Birincisi bu resim eski. İkincisi kıyafet bölümü falan yok. Üçüncüsü sahte görüntü ile onurda zamanında 71 k yapıp koymuştu. Sen kimsin necisinde grupsuz, lonca savaşsız, azapsız, bineksiz, kıyafetsiz, o kenarda ki oranların 90 90 vs vs o oranlarla üstünde ki o editlerle nasıl 67 k yapıyorsun ? Sen bu resimlerle çoluk çocuk kandır.
Ne acisz adamsın sen ? Bu forumdakileri ne yerine koyuyorsun ? Bozma edit yapsan bile 67 K bu şekilde yapma şansın hiç yok. Sen 67k yı ıspatla itemlerinle ben bütün setimi sana vereceğim.
İyi geceler herkese. :ka19:
Ne acisz adamsın sen ? Bu forumdakileri ne yerine koyuyorsun ? Bozma edit yapsan bile 67 K bu şekilde yapma şansın hiç yok. Sen 67k yı ıspatla itemlerinle ben bütün setimi sana vereceğim.İyi geceler herkese. :ka19:
Niye Tartışma Yaratıcak Konu Açıyorsun Emre Ayıp Değilmi ? Kavga Çıkartmayın Lütfen.
Tartışma çıkartırlarsa admine konu kapatıma için bizzat kendim bildiririm. Gürsel sizi çocuk yerine koyup kandırıyor resmen. Sizi ne yerine alıyor ? Az bi düşünün. Yok gerçekte kanıtlasın setim onun. Şimdi ses çıkartmaya lüzum yok valla.
İyi forumlar.
İyi forumlar.

Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
BAK BU SANA DÜN GECEKİ CEKTİĞİM HP SÜMÜKLÜ FAZLA KONUŞMA YARIN SURANIN KALKANIYLA BİRLİKTE ARKADAŞDAN 7 K LI SAVAŞI ZIRHINIDA ALICAM HA BİDE KIRMIZI OTLA ELİME +9 AZABI ALINCA O SS Yİ SENİN GÖZÜNE SOKUCAM.... HAA ŞUNUDA BİLKİ KEDİ UZANAMAYACAĞI CİĞERE MUNDAR DERMİŞ.. SEN EGONU TATMİN ET DEPO ARKASI SÜMÜKLÜSÜ.. YAŞIN BÜYÜSÜN ÖYLE GEL.. TABİ SENDE NE GEZER BENDEKİ ESKİLER.. ÇEKEMEMEZLİK FİTNELİK FESATLIK DİZ BOYU.. BU SS SANA GİRSİN.. BIDI BIDI YAPARSAN TEKRAR TEKRAR CEKER KOYARIM GÖZÜNE SS Yİ..Benle aynı yaştasın bunu unutma. Sen yarın her iteminin resmini çek 67 k hp yap gel koy buraya herkes görsün. Ben ... olmayı kabul ediyorum. Hadi hodri meydan. Daha yazmayacağım. Seninle uğraşamam yarın koy görelim.
SEVİYESİZ ÇOCUK.
SEVİYESİZ ÇOCUK.
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
