mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Darkorbitten anlayan bırı yardımmmm(botla ilgili)

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan nazoka
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 3
  • Görüntüleme Görüntüleme 271

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Merhaba arkadaşlar ben çarımı ozet geçeyım
Benim çarım Goliath
4flax 2 iris var 3 lwlda petım
4lf3 gerisi lf2
kalkanların hepsi bo1
hızlar elit
(onerilere açıgım )
Ben bu çarı suanda x8de bota buraktım kbot
Görünmez de kutu toplatıyorum Diyer türlü sürekli baskın gelıyor ve butun uri gidiyor
su anda 7 dkda 1k uri kasmış ne yapayım daha iyi nasıl kasarımmm uri lwl14
 
Katlayıcı Al 32 Tl. Ardından Sparhead Full Hız Diz Ve Taşla Besle.Gemi Azcık Fullenince Yaratığa Koy Peti 8 Level Yaptır Pete Son Modul Lerden Koy.Argeleride Kutuya Göre Diz :)
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst