HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Arkadaşlar internette geziniyordum. Bir video gördüm. Anime karakterinin nasıl çizildiğini gösteriyordu. Daha doğrusu kendisi çiziyordu bende heveslendim, telefonu koydum önüme, kağıdı çıkardım, çizmeye başladım:
Bu düz, renk vermeden çizilmiş hali;
Buda boyadıktan sonra;
Çok fazla renkli kalemim yoktu. Kardeşim sağ olsun boya kalemi konusunda evde kıtlık yaşanıyor. Bu resmi boyarken 3-4 boya kalemi kullanmak zorunda kaldım.
Farkındayım, çok fazla hatam var. Lütfen yorumlara "berbat" "gözüm bağlı daha iyi çizerim" "gereksiz" "saçma" gibi yorumlar atmayın, daha ilk Korra çizimim.
Bahsettiğim video:
Edit:
2. Resmide bitirdim
Renksiz hali:
Buda boyadıktan sonra:
Boya kalemleri kendini fark ettiriyor
Yorum atacaklara şimdiden Teşekkürler
Bu düz, renk vermeden çizilmiş hali;
Buda boyadıktan sonra;
Çok fazla renkli kalemim yoktu. Kardeşim sağ olsun boya kalemi konusunda evde kıtlık yaşanıyor. Bu resmi boyarken 3-4 boya kalemi kullanmak zorunda kaldım.
Farkındayım, çok fazla hatam var. Lütfen yorumlara "berbat" "gözüm bağlı daha iyi çizerim" "gereksiz" "saçma" gibi yorumlar atmayın, daha ilk Korra çizimim.
Bahsettiğim video:
Edit:
2. Resmide bitirdim

Renksiz hali:
Buda boyadıktan sonra:
Boya kalemleri kendini fark ettiriyor

Yorum atacaklara şimdiden Teşekkürler

Son düzenleme:

Güzel olmuş.