Bvural41 1
Bvural41
kralhakan2009 1
kralhakan2009
Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Yardm Multihack 2.7 Çalsmyo MScom hatas

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan turkmmo
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 0
  • Görüntüleme Görüntüleme 459

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Arkadaslar bnm asıl bilgisayarım tamirdeydi verdikleri yedek bilgisayarda en son patchten sonra eski patch i yükledim multihack 2.7 çalışıyodu ama asıl pc geldi herşeyi yaptım ama M2-TELEPORT MSCOMCTL.OCX hatasını alıyorum bu doyasyı internetten indirdim windows sistem e kes yapıstır olarak yaptım ama sorun hala devam ediyo çalısmıo ve aynı hatayı verio vista kullanıyorum ondan oluyodur diceksiniz ama verdikleri yedek bilgisayarda vistaydı bu durumu nasıl düzeltebilirim multihacki nasıl çalıstırabilirim bi yardım edemisiniiz :confused:

 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst