Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
mavzermete 1
mavzermete
Hikaye Ekle

| Darkorbit | .Exe Yapımı | Resimli |

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan RumpeLStiltSkn
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 97
  • Görüntüleme Görüntüleme 7K
Chrome göre veya Firefox a göre Studiodan çıkan programlar yavaş oluyo faka işine yarayanlar olacaktır tabi.Bu arada form un boyutunu büyütüp Eklediğiniz webbrowser nesnesini uzatmanıza gerek yok.Formun üstüne webbrowseri ekleyip webbrowsere 1 kere tıklayın sağ taraftaki properties kısmında Dock diye bi bölüm olacak o bölümü Fill yaparsanız ekran Form ile birlikte küçülür form ile büyür. :)

Bu arada teşekkürler.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst