Bvural41 1
Bvural41
kralhakan2009 1
kralhakan2009
Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Windows 8 Pro Kurdum

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan TsuNamiTown
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 11
  • Görüntüleme Görüntüleme 382

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Herkes Windows 8 i kuruyordu ve tavsiye ediyordu. Bende kurdum :)

Tavsiye ederim :D

jug8t.png




jugq3.png






juh2c.png





juh43.png





juh6g.png





juh7t.png




Kilit ekranını, Başlangıç ekranını ve Hesap resmini özelleştirmek için Windows'u etkinleştirmek gerekiyor
juh8m.png






Bilgisayarınızda minik ve "cool" bir XBox sistemi var. Ben Jetpack Joyride'ı bilgisayarıma indirdim bile :)
juhbw.png





Telefondaki App Store veya Android market gibi bilgisayara da Mağaza geliyor. Çok şık bir tasarım :)
juhds.png







Tek sıkıntım "mouse wheel"'i bir itişte sayfayı fazla aşağı götürüyor. Sebebini bilen varsa öm atarsa iyi olur :/



→Size de tavsiye ederim arkadaşlar​
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst