HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Herkes Windows 8 i kuruyordu ve tavsiye ediyordu. Bende kurdum 
Tavsiye ederim
Kilit ekranını, Başlangıç ekranını ve Hesap resmini özelleştirmek için Windows'u etkinleştirmek gerekiyor
Bilgisayarınızda minik ve "cool" bir XBox sistemi var. Ben Jetpack Joyride'ı bilgisayarıma indirdim bile
Telefondaki App Store veya Android market gibi bilgisayara da Mağaza geliyor. Çok şık bir tasarım
Tek sıkıntım "mouse wheel"'i bir itişte sayfayı fazla aşağı götürüyor. Sebebini bilen varsa öm atarsa iyi olur :/
→Size de tavsiye ederim arkadaşlar

Tavsiye ederim

Kilit ekranını, Başlangıç ekranını ve Hesap resmini özelleştirmek için Windows'u etkinleştirmek gerekiyor
Bilgisayarınızda minik ve "cool" bir XBox sistemi var. Ben Jetpack Joyride'ı bilgisayarıma indirdim bile

Telefondaki App Store veya Android market gibi bilgisayara da Mağaza geliyor. Çok şık bir tasarım

Tek sıkıntım "mouse wheel"'i bir itişte sayfayı fazla aşağı götürüyor. Sebebini bilen varsa öm atarsa iyi olur :/
→Size de tavsiye ederim arkadaşlar
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 777
- Cevaplar
- 6
- Görüntüleme
- 1K
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 686
- Cevaplar
- 69
- Görüntüleme
- 3K
- Cevaplar
- 8
- Görüntüleme
- 28K
