HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
degerli arkadaşlar bu serverde kesınlıkle emek harcamayın cunku emeklerınız bosa gıdecek.kısaca acıklayım bu server bır ay ıcınde ıkı kez carlar full sılındı
ıtemler alındı bunun tek sebebi ıtem satma dusuncesı.ınanın bu pvp de mt2tr yı ozlıyceksınız
nedenmı oyunda ıtem dusrmek cok zor metın kırmak bosuna 90 metını bos 85 metını bos belkı 7 veya 8 tane tas kırıp bır tane 61 zırhı 41 kalkanı ve npc de satılan sımsek bıcagı yada su perısı dusurursunuz bunlarıda bır kenera gecıyorum oyunda epık sura yok yanı ne taş basabılır nede 80 lvl sılahı basabılırsınız.ayrıca bır gun carınıza gırdıgınızde bakmısınızkı carda para yok butun paranız alınmıs gm ye sordugunuzda oyunda bug var senınde paran fazla aldık burdakı amacta ıtem satın almanızı onlemek kısacası sıze tl ıle ıtem satmak ıcın her tuzak kurulmus user hıc dusunulmemıs kesınlıkle tavsıye etmem arkadaslar bu server tam 3 kez acıldı ve 3 undede aynı seyler yapıldı suan yıne kapanmıs yakında tekrar acarlar 
arkadaslar bu tıp tecrubelerı olan herkez yazsın usere deger vermeyen serverlerı bılelım ve oynamayalım.unutmayınkı userler olmadıkcı hıc bır serverın degri yoktur.
ıtemler alındı bunun tek sebebi ıtem satma dusuncesı.ınanın bu pvp de mt2tr yı ozlıyceksınız
nedenmı oyunda ıtem dusrmek cok zor metın kırmak bosuna 90 metını bos 85 metını bos belkı 7 veya 8 tane tas kırıp bır tane 61 zırhı 41 kalkanı ve npc de satılan sımsek bıcagı yada su perısı dusurursunuz bunlarıda bır kenera gecıyorum oyunda epık sura yok yanı ne taş basabılır nede 80 lvl sılahı basabılırsınız.ayrıca bır gun carınıza gırdıgınızde bakmısınızkı carda para yok butun paranız alınmıs gm ye sordugunuzda oyunda bug var senınde paran fazla aldık burdakı amacta ıtem satın almanızı onlemek kısacası sıze tl ıle ıtem satmak ıcın her tuzak kurulmus user hıc dusunulmemıs kesınlıkle tavsıye etmem arkadaslar bu server tam 3 kez acıldı ve 3 undede aynı seyler yapıldı suan yıne kapanmıs yakında tekrar acarlar 
arkadaslar bu tıp tecrubelerı olan herkez yazsın usere deger vermeyen serverlerı bılelım ve oynamayalım.unutmayınkı userler olmadıkcı hıc bır serverın degri yoktur.
