kralhakan2009 1
kralhakan2009
Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Crysis 3 Beta Oynuyacağım :)

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan onurguven123
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 32
  • Görüntüleme Görüntüleme 849

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Evet arkadaşlar, bugün beta versiyonu çıkıyor. Sabırsızlıkla bekliyorum, RENDEEM KOD satın aldım. Artık sadece, oyunu beklemek kaldı :)
jhj3m.png


*Arkadaşlar gördüğünüz gibi saat 10.00'da aktif olucak indirme linki : ) Üstelik multiplayer olacak. Son 45 DAKİKA !

Buyrun buda tanıtım video'su ;


*Oyun download linki gözüktü. İndiriyorum :)


jhjxf.png



Oyundan Kareler
jhpks.jpg

jhpl8.jpg

jhplp.jpg
 
Son düzenleme:
Evet arkadaşlar, bugün beta versiyonu çıkıyor. Sabırsızlıkla bekliyorum, RENDEEM KOD satın aldım. Artık sadece, oyunu beklemek kaldı :)
jhj3m.png


*Arkadaşlar gördüğünüz gibi saat 10.00'da aktif olucak indirme linki : ) Üstelik multiplayer olacak. Son 45 DAKİKA !

Buyrun buda tanıtım video'su ;



*Oyun download linki gözüktü. İndiriyorum :)
jhjxf.png
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst