HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
gule gule kullan
gule gule kullan
Teşekkür ederim.
Hayırlı olsun.Fifa 13 ü bende oynuyorum.Top haraketleri sahiplik vs... pes ten daha zor.Ondan daha gerçekçi 

Hayırlı olsun.Fifa 13 ü bende oynuyorum.Top haraketleri sahiplik vs... pes ten daha zor.Ondan daha gerçekçi![]()
Aynen hızlı koşarken pesteki gibi sağa sola hemen dönemiyorsunuz oyuncular çok değişik koşuyor.
Ama fifa ya alışınca pesin ne kadar gereksiz olduğunu anlıyorsunuz

Ayrıca bilgisayardamı oynuyosunuz diğer cihazlardamı ?
Aynen hızlı koşarken pesteki gibi sağa sola hemen dönemiyorsunuz oyuncular çok değişik koşuyor.
Ama fifa ya alışınca pesin ne kadar gereksiz olduğunu anlıyorsunuz
Ayrıca bilgisayardamı oynuyosunuz diğer cihazlardamı ?
Ne yazikki bilgisayarda.Orjinalde değil.İnternetten indirme

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 658
- Cevaplar
- 4
- Görüntüleme
- 5K
- Cevaplar
- 69
- Görüntüleme
- 3K
