Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
mavzermete 1
mavzermete
Hikaye Ekle

Crossfire Menülü Hack / 27.01.2013

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan kutay114100
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 4
  • Görüntüleme Görüntüleme 1K
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

ANLATIM
1 : Öncelikle indirmiş olduğunuz hileyi rardan çıkarın ve masaüstüne atın
2 : Rardan Çıkardığınız dosyayı [ Launcher.exe çalıştırın ] çalıştırın.Windows 7 ise yönetici olarak çalıştırın
3 : Karşınıza gelen 'internet sayfasını kapatın'
4 : Açıldığında dürbün işareti olan yere tıklayıp crossfirenin kurulu olduğu yere gidip crossfire.exe yi seçin
5: Ardından start game'ye tıklayarak 10-15 saniye bekleyiniz ( otomatik kendi crossfire'yi açıcaktır ) Hile menusu F12 ve Del tuşlarıyla açılıp Kapanır
Önemli :
Beyler istediğiniz bölümü seçip join game diyip oyuna girerken klavyeden elinizi çekin tuşlara basmayın yoksa error verebiliyor Özellikle zombi moda girerken. !!! Bazı arkadaşlarda xfire açıkken oyuna girmiyormuş galiba sizdede girmiyorsa kapatıp deneyin.

Aimbot Remote Kill ' hackını açmayınız EROR yersiniz.. :ka19:
ALINTIDIR
KANIT




LİNKLER


Rar Virüs Taraması :

Virüs Taraması ( Jotti ) :


Virüs taraması ( Virüs Total ) :


Download ( Dosya Tc ) :
​

Download 2 ( Media Fire ) :


NOT : 1 TANE BİLE VİRÜS YOKTUR ' TERTEMİZ ' :)

Ne olur ne olmaz önce yeni açtığınız önemsiz bir çarla girin sonra gerçek çarınızla girersiniz

27.01.2013 / Saat: 00:35 HACK GÜNCELDİR...

HAZIRLAYANLAR: KUTAY MİTİNGOĞULLARI :ka19: Emeğe Saygı +Rep
AYBERK SARIKAYA <3





 
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst