kralhakan2009 1
kralhakan2009
Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Dubstep tarzı müzik yapmaya başladım.

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Ruffneck
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 16
  • Görüntüleme Görüntüleme 521

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Herkese iyi forumlar arkadaşlar. Dubstep müziğe çok ilgili olduğumu bazı arkadaşlar gayet işi bilirler. Ben de bu merağımın üzerine gitmeye karar verdim.
Bilgisayarıma "FL Studio 10" programını kurdum, 1-2 ders aldım ve ufaktan temeller atmaya başladım. Fakat kulaklığım kalitesiz olduğu için Sennheiser HD 202 modelini almaya karar verdim. Kulaklık çok sağlam. Özellikle midleri - beni ilgilendiren kısmı - bu kulaklığı tercih etmemde başlıca neden.

Yakında paylaşımlara başlamayı ümit ediyorum. İyi forumlar.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst