HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Herkese iyi forumlar arkadaşlar. Dubstep müziğe çok ilgili olduğumu bazı arkadaşlar gayet işi bilirler. Ben de bu merağımın üzerine gitmeye karar verdim.
Bilgisayarıma "FL Studio 10" programını kurdum, 1-2 ders aldım ve ufaktan temeller atmaya başladım. Fakat kulaklığım kalitesiz olduğu için Sennheiser HD 202 modelini almaya karar verdim. Kulaklık çok sağlam. Özellikle midleri - beni ilgilendiren kısmı - bu kulaklığı tercih etmemde başlıca neden.
Yakında paylaşımlara başlamayı ümit ediyorum. İyi forumlar.
Bilgisayarıma "FL Studio 10" programını kurdum, 1-2 ders aldım ve ufaktan temeller atmaya başladım. Fakat kulaklığım kalitesiz olduğu için Sennheiser HD 202 modelini almaya karar verdim. Kulaklık çok sağlam. Özellikle midleri - beni ilgilendiren kısmı - bu kulaklığı tercih etmemde başlıca neden.
Yakında paylaşımlara başlamayı ümit ediyorum. İyi forumlar.

