HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
nedense öyle çeşit çeşit şebnem ekli pvp serverlar hoşuma gitmiyor, bence gereksiz. 

Doğru Söylüyorsun Kardeşim Derecelere Uyulmasa User Çekmek Sıkıntılı Olur.Emek Serverin de dereceleri vardır.
Taşlar falan da bosslardan vs. düşüyorsa şebnemlerin olması bana göre yanlış.
bence yanlış emek serverde hile kullananların ekmeğine yağ sürülüyor.
bence şebnemleri oyuncular çiçekleri düşürüp kendileri yapmalı benim düşüncem bu .
bence şebnemleri oyuncular çiçekleri düşürüp kendileri yapmalı benim düşüncem bu .
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 667
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 830
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 585
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 60
