HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Venüs serverı kapanalı uzn süre olduğu için sevrer 0 dan kurulacaktır.
diye açıklamada yer alan bi cümle bu.Venüsdeki charlar gidecekmi?
bunun için bence serverın uzun süre kapalı olması bahane edilemez.merkür serverının durumunu düşünürsek sizde bu görüşüme katılırsınız .bir cevap lütfen
tabi charlar silinmeyecekse o ayrı tabi.bu görüşleri dikkate almanıza grek yok 1 cevap yeter?
TABİ BEN BU CÜMLEYİ YANLIŞ YORUMLAMIŞDA OLABİLİRİM xD BİR CEVAP LÜTFEN.0"DAN KURULACAK DERKEN NPCLERDEN FALANMI BAHSEDİYORSUNUZ?
diye açıklamada yer alan bi cümle bu.Venüsdeki charlar gidecekmi?
bunun için bence serverın uzun süre kapalı olması bahane edilemez.merkür serverının durumunu düşünürsek sizde bu görüşüme katılırsınız .bir cevap lütfen
tabi charlar silinmeyecekse o ayrı tabi.bu görüşleri dikkate almanıza grek yok 1 cevap yeter?
TABİ BEN BU CÜMLEYİ YANLIŞ YORUMLAMIŞDA OLABİLİRİM xD BİR CEVAP LÜTFEN.0"DAN KURULACAK DERKEN NPCLERDEN FALANMI BAHSEDİYORSUNUZ?
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 505
