HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
///
Moderatör tarafında düzenlendi:
sagulasin baktim illet eskisini kullanyr yeniyi paylasan yok ban yemesin millet dedim paylastm ben biraz oynim yeni menuyle bakalm nasil olmshilenin menüsü değişmiş, konu güzel olmuş emeğine sağlık .![]()

helal kardesim güzel olmuş bakalım bunada ne yorum yapabilcekler ban weriyormu die =)
sagulasin baktim illet eskisini kullanyr yeniyi paylasan yok ban yemesin millet dedim paylastm ben biraz oynim yeni menuyle bakalm nasil olms![]()
Win 7 , Hile çalışıyor Konu Güncel . . .

- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
GM Olmak İstiyorum
ONE HEDA BÜTÜN FİLESLARDA TL DENEYİMİ
- Cevaplar
- 4
- Görüntüleme
- 120
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 120
