HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Merhaba Arkadaşlar, Devils Catacomb Haritasını Resimli Anlatım Yapacağım
Resimde Görülen Bekçi Şeytan Kulesi Önündedir.Işınlanma Yüzüğünde Diğer Bölgeler->Şeytan Kulesi Seçeneğine Tıklayınız.
![]()
Bekçiğe Tıklıyoruz,
ve Catacomb Giriş İçin İzin İstiyoruz En Son Yerde
![]()
Tamam Seçeneğine Tıklayıp İçeri Giriyoruz.
1.Kat:
Girişte:
![]()
Bu Ot'u Bulduktan Sonra (Ot Genellikle Girişte ki Slotlardan Düşmektedir.
![]()
Haritadan Sona Ulaşın![]()
Heykelin Üstüne Otu Götürmelisiniz.2. Kata Geçmiş Olursunuz Catacomb'da Kimler Var İse Geçmiş Olur.
![]()
2.Kat:
![]()
İkinci katta kapıları kırarak çıkışa ulaşıyoruz ve Taş Kaplumbağa Tıklıyoruz ve Konuştuktan Sonra 3.Kattayız.
![]()
3.Kat:
Olduğunuz Yerden Haritada Doğru Metni Bulup Kesmelisiniz.
![]()
Daha Sonra Metini Kesmeniz Dahilinde Bir Üst Kata Çıkacaksınızdır.
Metin Resmi:
![]()
4.Kat:
![]()
Arkadaşlar Burda Sizin Tahmininize Kalmıştır Kırmızı Yerlerden Geçtikçe Yeni Yerler Gelicek ve Onları Geçerek 5.Kata Ulaşacaksınız
1. Kapı Kordinat: 70 - 667
2. Kapı Kordinat: 325 - 779
3. Kapı Kordinat: 430 - 934
4. Kapı Kordinat: 135 - 865
5. Kapı Kordinat: 188 - 716
6. (Son)Kapı Kordinat: 187 - 668
Deneyip Yaklaşık Kodlarını Buldum Bu Kapılardan Sonra Merdivenlerde Çıkıp Yazıtı Buluyorsunuz
![]()
Tıklayıp Kat Atlıyorsunuz.
5.Kat:
![]()
5. Kat Zombi Kralı öldürüp yeşil ot düşürün, elde ettiğiniz yeşil otu haritanın ortasındaki Mühür Anıtına Vererek 6. Kata çıkın.
![]()
Zombi Kralının bulunduğu yerlerin kordinatı: 991 - 848 / 999 - 652 / 848 - 577 / 703 - 644 / 692, 817
Anıt Kordinatı: 848 - 739
Anıt:![]()
![]()
6.Kat:
Zombi Kralı ve Diğer Slotları Yok Ederek 6.Kat Görevi Bitmiş Olacaktır.
![]()
7.Kat (SON)
![]()
Büyük Zombi Kralı Yok Ettikten Sonra Bir Şeyler Düşecektir.
Ve Herkesin Görebileceği Bir Şekilde :![]()
Oyunda Bana Yardımcı Olan:FranqenStein'a Çok Teşekkür Ederim.
Teşekkürler kesinlikle yararlı paylaşım ama ben abimin çarını deviraldım 100 lvl benim catacomb a kasılıcağımı söylediler ama girişte zaten senin o gösterdiğin gibi bişey yok şeytan kulesine girişte 2. seçenekte şeytan mezarlığı var tıklıyorum Tamam'a tıklıyorum boş bir ekranda Ok geliyor bu neden? Bir çocuk kırmızı otun yoktur dedi ama benim 39 tane kırmızı otum var... Yardımcı olursanız sevinirim...
Teşekkürler kesinlikle yararlı paylaşım ama ben abimin çarını deviraldım 100 lvl benim catacomb a kasılıcağımı söylediler ama girişte zaten senin o gösterdiğin gibi bişey yok şeytan kulesine girişte 2. seçenekte şeytan mezarlığı var tıklıyorum Tamam'a tıklıyorum boş bir ekranda Ok geliyor bu neden? Bir çocuk kırmızı otun yoktur dedi ama benim 39 tane kırmızı otum var... Yardımcı olursanız sevinirim...
Konu Anlatımında Bir şeyi atlamış olabilirmisin
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 50
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 58
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 573
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 191
