Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Darkorbit Ücretsiz OpenStealth (SH-IT)

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan zeyd1504
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 41
  • Görüntüleme Görüntüleme 7K
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Programı denemedim ama şu şekilde çalışması lazım;

Oyun ana sayfasını açın.
Proxy değiştirin.
Programı çalıştırın.
Oyuna girin.
[/QUOTE

Cevap için Sagol Çalıştı Ama Oto Lock Diyom Hiçbiryere Kıpırdamıyo Canavarın Yanına Gidiyom Kendi Kesmıyo Tıklamıyor Bu Botu Böyle Güzelçe Anlatım Kullanım Video Resim Yapıpta Sabit Konu Olacak Bir Biçimde Anlatabilecek Biri Varsa Rica Ediyoruz Ondan !
 
Adam resmen Trojanlı dosyayı koymuş İçinde Malware de var arkadaşlar böyle numaralara gelmeyin lütfen ! çarınız çalınabilir.
 
video çek koy istersen bence sabite alınmalı programda güvenilir pbdo-bot un yapımcısı tarafından yapılmış eğer video çekemem diyorsan ben çekeyim ?
edit: yaratığı tıklamıyor diyenler Auto-lock aliens in yanındaki settings ten distanceyi 1600 yapın ve onun altındaki şeyi isaretleyin sorununuz çözülecektir
 
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst