xranzei 1
xranzei
mavzermete 1
mavzermete
Fethi Polat 1
Fethi Polat
Hikaye Ekle

[ duyuru ] lÜtfen herkes İÇerİ ! Crossfİre hack ! #### $$$$ &&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan polatyusuf
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 6
  • Görüntüleme Görüntüleme 885
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Not ; Konu yeri değil Lütfen çok kısa bir süre için kilitleyip editlemeyin konumu tüm üyelerimizin görmesini istiyorum Lütfen ... :(

Öncelikle herkese Selamun Aleykum diyerek konuma başlıyorum , arkadaşlar sizinde gördüğünüz gibi bu konuda
http://www.turkmmo.com/crossfire-hack/2435295-oncelikle-selamlar.html benim çar hırsızlığı yaptığıma dair iftira atılmış , hırsızlığın injectör aracılığıyla gerçekleştiği söylenmiş şöyleki o injectörü ben yapmadım yani o injectör benim değil sadece ismini polatyusuf injectör olarak değiştirdim bunun sebebi reklam olmasını önlemekti .'' lahy1 '' arkadaşınız benim onun çarını çaldığıma dair bana iftira atmaya çalışıyor konudada gördüğüz gibi bu yalanı ortaya çıkarmak için şöyle bişey diyicem ; '' @lahy1; '' arkadaşım o injectörü bir tek sen kullanmadın herkes kullandı bende kullandım kimseye bişey olmadıda bir tek sana mı bişey oldu bi garip değil mi sence ?

- Arkadaşımızın iftirasının yalan olduğu ortaya çıkmıştır , şahsıma yapılacak herhangi bir işlem doğrultusunda boş kalmayacağım haklı olduğum için hazırlıklıyım o yönden sorun yok .

KISACASI
Artık forumda hack paylaşımlarında bulunmayacağım gerçekten yıllardır bu foruma üyeyim ve ilk defa böyle bir iftirayla karşılaştım ve sadece foruma yeni üye olan biri yüzünden , BENİ tanıyan tanıyo aranızda bir çok kişi ile muhabbetim olmuştur , artık beni nasıl tanıdıysanız nasıl biri olduğumu biliyorsunuzdur. Sürekli forum içerisinde bulunacağım fakat hile paylaşmayacağım elimde bir çok hile mevcuttu onu sizlerle paylaşmak istedim fakat @lahy1; adlı arkadaşımız bunu mahfetmiş oldu .
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Not ; Konu yeri değil Lütfen çok kısa bir süre için kilitleyip editlemeyin konumu tüm üyelerimizin görmesini istiyorum Lütfen ... :(

Öncelikle herkese Selamun Aleykum diyerek konuma başlıyorum , arkadaşlar sizinde gördüğünüz gibi bu konuda
http://www.turkmmo.com/crossfire-hack/2435295-oncelikle-selamlar.html benim çar hırsızlığı yaptığıma dair iftira atılmış , hırsızlığın injectör aracılığıyla gerçekleştiği söylenmiş şöyleki o injectörü ben yapmadım yani o injectör benim değil sadece ismini polatyusuf injectör olarak değiştirdim bunun sebebi reklam olmasını önlemekti .'' lahy1 '' arkadaşınız benim onun çarını çaldığıma dair bana iftira atmaya çalışıyor konudada gördüğüz gibi bu yalanı ortaya çıkarmak için şöyle bişey diyicem ; '' @lahy1; '' arkadaşım o injectörü bir tek sen kullanmadın herkes kullandı bende kullandım kimseye bişey olmadıda bir tek sana mı bişey oldu bi garip değil mi sence ?

- Arkadaşımızın iftirasının yalan olduğu ortaya çıkmıştır , şahsıma yapılacak herhangi bir işlem doğrultusunda boş kalmayacağım haklı olduğum için hazırlıklıyım o yönden sorun yok .

KISACASI
Artık forumda hack paylaşımlarında bulunmayacağım gerçekten yıllardır bu foruma üyeyim ve ilk defa böyle bir iftirayla karşılaştım ve sadece foruma yeni üye olan biri yüzünden , BENİ tanıyan tanıyo aranızda bir çok kişi ile muhabbetim olmuştur , artık beni nasıl tanıdıysanız nasıl biri olduğumu biliyorsunuzdur. Sürekli forum içerisinde bulunacağım fakat hile paylaşmayacağım elimde bir çok hile mevcuttu onu sizlerle paylaşmak istedim fakat @lahy1; adlı arkadaşımız bunu mahfetmiş oldu .

kardesim sen devam et paylasımlara bende kullanıyorum senin paylastıgın seyleri H çarım var çalmadılar.
helal olsun eger bırakmayı planlıyorsan lütfen vaz geç
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
kardesim sen devam et paylasımlara bende kullanıyorum senin paylastıgın seyleri H çarım var çalmadılar.
helal olsun eger bırakmayı planlıyorsan lütfen vaz geç
Kardes iftira yemek çok kötü bişey eğer iftira atan arkadaşımız konu açıp özür dilerse bende hile paylaşmaya devam ederim . aksi taktirde asla hile paylaşmayacağım. :S
 
kac yılda beri burdası ben seni bılıyom o adam kımse internet kafe gibi yerde giriyosa orda çalmışlardır yada şifresini gormuslerdir .Onun yüzünde bırakma formu eger kendi çok bılıyosa kendi hac.ker yapsın aga o hakıda kullanmasın zaten hıelerde hersey kullanıcaya aittir diyolar
ona bakarak okusunlarda görsünler..
 
Son düzenleme:
kac yılda beri burdası ben seni bılıyom o adam kımse internet kafe gibi yerde giriyosa orda çalmışlardır yada şifresini gormuslerdir .Onun yüzünde bırakma formu eger kendi çok bılıyosa kendi hac.ker yapsın aga o hakıda kullanmasın zaten hıelerde hersey kullanıcaya aittir diyolar
ona bakarak okusunlarda görsünler..

Haklısın ama bu bana iftira atmış bide üzerine şikayet ettim diyo . Töbe töbe ne insanlarla uğraşıyoz.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst