mavzermete 1
mavzermete
Fethi Polat 1
Fethi Polat
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Zombie server

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan atombat
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 1
  • Görüntüleme Görüntüleme 340
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Counter Sitrike 1.6 - 30 + 2 Zombie Serverimiz Açılmıştır: 212.175.45.117


Server Özellikleri:
1. İnsanlar ve Zombiler Arasında Muhteşem Savaş.
2. Hile Yoktur sXe 8.6 İle Korunmaktadır.
3. İnsanların 4 Adet Lazer Kurma Hakkı Vardır.
4. Zombilerin 4 Adet Lazer Kurma Hakkı Vardır.
5. Paraşüt Otomatik Aktiftir,Her Round da Almanıza Gerek Yoktur.
6. Otomatik Bunny Mevcuttur Tek Tuş İle Aktif veya Devre Dışı Bırakabilirsiniz.
7. Serverimize Olaki sXe yi Aşan Wall Hack İle Hileli Oyuncu Girdi, Serverde Adminler Mevcuttur Banlayıp Oyunun Huzurunu Dengede Tutmaktadırlar.
8. Adminlik Satışı Aylık 10 YTL Dir.
9. Serverimiz 30+2 Dir.
10. 560 Adet Harita Mevcuttur.
11. İstendiği Zaman Pro Server (Normal Cs 1.6) ye Dönüştürülebilir
12. Daha Bir Çok Özellik Mevcuttur (Detayları Görmek İnin Ziyaret Ediniz.)



ÖNEMLİ NOT: Neden sXe İle Korunmaktadır,Hile İle Oynasak Olmazmı? Hayır Olmaz Hile İle Oyunu Kendim Oynuyorum Sanma Sakın
Yaptığın Hile İle Sadece Kendini Kandırıyorsun Ve Diğer Oyuncuların Bulunduğun Serverde Hile Var Diye Terk Etmelerine Sebep Oluyorsun.
Ne Olur Adam Gibi Hilesiz Oynasan Oyunu Kendin Oynayıp Hile Yapmadan Hakkını Versen Sende Diğer Oyuncularda Oyundan Zevk Alsalar Fenamı Olur?
Sizin İnsafınıza Kalmış Fakat Ben CS 1.6 212.175.45.117 IP Sinin Sahibi Olarak Hileyi Kabul Etmiyorum ve Kullananlarıda Banlamaktan Bıkmıyor
Aksine Zevk Alıyorum.Buyrun Ben Bileğimin Hakkınla Oyun Oynarım Kendime Güveniyorum CS Oynamayı Bilmeyen Kendine Güvenmeyen
Wall Hack , Speed Hack Kullanan Lamer lerden Değilim Diyorsanız 212.175.45.117 IP Adresinde Buluşalım Sağlıcakla Kalın Saygılarımla Atombat
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst