HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Vs çağırırım gelmez.İtem aldın der zırlar.Tek kesemez saz arkadaşıyla keser baş bekleyip ss alırsın sen busun evladım afk çar keserek ss alırsın sen anca ama sana bişey diyim mi boş sun :ka19: Senle uğraşmaktan sıkıldım ben ama sen hala kendini üstün çıkarma peşindesin evladım ederin neki giderin ne olsun sunun :ka19:
afk car kes ss al
kocum
zırlama bos adam
sefil :d bak gülümse
sen tek kalınca oyunda cıkan ch atan köye kacan sefılsın mademkı benı kesıyosun gel kes bunalra bak adın belli zırlamanda belli
kocum
zırlama bos adam
sefil :d bak gülümse
sen tek kalınca oyunda cıkan ch atan köye kacan sefılsın mademkı benı kesıyosun gel kes bunalra bak adın belli zırlamanda belli
Son düzenleme:
Afk çar kesen sensin evlat
ha birde hatırlatıyım o ss lerde tek kestiğini sanıyorsan o kadar yakınlaştırma birde partideki hp olayı bozuyor işi
tek kesemiyecek kadar korkak aciz sin
ısınlayının ordada afk çar kesmişsin
tırsık seni oglum gel vs ni at atacaksan yukardaki ss dede dediğim gibi ama ^^ korkusu var tabi onu biliyoruz
avarel seni
ha birde hatırlatıyım o ss lerde tek kestiğini sanıyorsan o kadar yakınlaştırma birde partideki hp olayı bozuyor işi
tek kesemiyecek kadar korkak aciz sin
ısınlayının ordada afk çar kesmişsin
tırsık seni oglum gel vs ni at atacaksan yukardaki ss dede dediğim gibi ama ^^ korkusu var tabi onu biliyoruz
avarel seni
benİ gÖrÜnce tek kaldiginda kacan sensin sefil İtem toplayanda sensin sefİl geldin sefil gİdİceksin cok bossun :d yanlis adama carptin kocum gÖrÜdgÜmde seni kesİp her ss ni alicam dertlenme sen abİsİ
mademki kesiyosun gel kes olum zırlama tek kalınca kacarsın sen sende wrmı o yurek abisi 2 krıtk yedınmı fınla :d
mademki kesiyosun gel kes olum zırlama tek kalınca kacarsın sen sende wrmı o yurek abisi 2 krıtk yedınmı fınla :d
Son düzenleme:
Yanlış adam senmisin
:m08::m08: Kaybol evladım hayde vs derim tutuşur gelemezsin aynı ss leri atarsın afk çar kesersin,boş çar kesersin,tek gelemezsin,gruptan hp alıp kesmeye çalışırsın haydi gülüm yandan yandan uza bakayım sen
Cok sıkıcı olmaya başladın artık he birde aynı ss leri atıp durma be güzelim yeter :S gına geldi vallahi billahi. Hayde git kumda oyna sen :ka19:
:m08::m08: Kaybol evladım hayde vs derim tutuşur gelemezsin aynı ss leri atarsın afk çar kesersin,boş çar kesersin,tek gelemezsin,gruptan hp alıp kesmeye çalışırsın haydi gülüm yandan yandan uza bakayım sen
Cok sıkıcı olmaya başladın artık he birde aynı ss leri atıp durma be güzelim yeter :S gına geldi vallahi billahi. Hayde git kumda oyna sen :ka19: 