noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
Bvural41 1
Bvural41
Hikaye Ekle

LanetliiLord çeneni kapatmana yeter umarım ;)

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan marlom
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 6
  • Görüntüleme Görüntüleme 720

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Vs çağırırım gelmez.İtem aldın der zırlar.Tek kesemez saz arkadaşıyla keser baş bekleyip ss alırsın sen busun evladım afk çar keserek ss alırsın sen anca ama sana bişey diyim mi boş sun :ka19: Senle uğraşmaktan sıkıldım ben ama sen hala kendini üstün çıkarma peşindesin evladım ederin neki giderin ne olsun sunun :ka19:

hsj20.jpg

hsj4c.jpg

hsj5v.jpg
 
afk car kes ss al :D kocum :D
zırlama bos adam :D sefil :d bak gülümse :D sen tek kalınca oyunda cıkan ch atan köye kacan sefılsın mademkı benı kesıyosun gel kes bunalra bak adın belli zırlamanda belli


hsj8q.png

hsjb7.png

hsjdc.png

hsjg9.png


hsjhy.png

hsjks.png

hsjmc.png

hrhn1.png

hrh9m.png


hrh8b.png
 
Son düzenleme:
Afk çar kesen sensin evlat :D ha birde hatırlatıyım o ss lerde tek kestiğini sanıyorsan o kadar yakınlaştırma birde partideki hp olayı bozuyor işi :D tek kesemiyecek kadar korkak aciz sin :D ısınlayının ordada afk çar kesmişsin :D tırsık seni oglum gel vs ni at atacaksan yukardaki ss dede dediğim gibi ama ^^ korkusu var tabi onu biliyoruz :D avarel seni :D
 
benİ gÖrÜnce tek kaldiginda kacan sensin sefil İtem toplayanda sensin sefİl geldin sefil gİdİceksin cok bossun :d yanlis adama carptin kocum gÖrÜdgÜmde seni kesİp her ss ni alicam dertlenme sen abİsİ

mademki kesiyosun gel kes olum zırlama tek kalınca kacarsın sen sende wrmı o yurek abisi 2 krıtk yedınmı fınla :d
 
Son düzenleme:
Yanlış adam senmisin :D :m08::m08: Kaybol evladım hayde vs derim tutuşur gelemezsin aynı ss leri atarsın afk çar kesersin,boş çar kesersin,tek gelemezsin,gruptan hp alıp kesmeye çalışırsın haydi gülüm yandan yandan uza bakayım sen ;) Cok sıkıcı olmaya başladın artık he birde aynı ss leri atıp durma be güzelim yeter :S gına geldi vallahi billahi. Hayde git kumda oyna sen :ka19:
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst