HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
SENIN GİBİ KORKAK GÖRMEDİM LA BEN TEK KALINCA KACIYOSUN CH ATIP
YADA KÖYÜNE YOLLANIYON LA 
Taschendieb yusuf yusuf dier adıyla
mmomt 2 nin gururusun sen Yusuf
OLUM ALDIGIN SS LERDE BELLI LA BAK KULEDE BNM ALDIGIM SS NİN SAATİNE 20 : 34 SENIN KI KAC 20 38 BEKLEDIM BEKLEDIM GELMEDIN LA ZIRLAMA TEK GELMIOSAN OYNAMA BEN GÖRÜNCE KULEDE SENI 2 KISI BANA DALMANIZA RAGMEN SENI KESTİM ORDA SS DE ORDA BENI 2 KISI KESEREK SS ALMA BOSUNA SENIN BILEN BİLİYOR NASIL KORKAK OLDGUNU SANA ACIYORUM LA MAVIYKEN BENLE VS BİLE AMTIODUN LA YENIYON DIE SEN GİT KUMDA OYNA ABİSİ
YADA KÖYÜNE YOLLANIYON LA 
Taschendieb yusuf yusuf dier adıyla
mmomt 2 nin gururusun sen Yusuf

OLUM ALDIGIN SS LERDE BELLI LA BAK KULEDE BNM ALDIGIM SS NİN SAATİNE 20 : 34 SENIN KI KAC 20 38 BEKLEDIM BEKLEDIM GELMEDIN LA ZIRLAMA TEK GELMIOSAN OYNAMA BEN GÖRÜNCE KULEDE SENI 2 KISI BANA DALMANIZA RAGMEN SENI KESTİM ORDA SS DE ORDA BENI 2 KISI KESEREK SS ALMA BOSUNA SENIN BILEN BİLİYOR NASIL KORKAK OLDGUNU SANA ACIYORUM LA MAVIYKEN BENLE VS BİLE AMTIODUN LA YENIYON DIE SEN GİT KUMDA OYNA ABİSİ

Son düzenleme:
Öncelikle sana birşey söyliyim kocum aklında bulunsun.Pm engellendiyse bana pm'lerin gelmiyor yani böyle cocukca işler yapıp ss alma cabasındaysan ben sana daha acıgını göstereyim evladım bak şimdi..Aklında bulunsun birdaha cocukça işler peşinde koşma güzelim kapiş :ka19:
Son düzenleme:
sana acıyorum la gercketen kulede 2 kısısınız öle ss alıyosun ben o kuelye gldım saate resımde bllı la bn wrken 20 34 sen varkn 20 38 tek gelemesın sen benı görünce ch at oyundan cık sen abısı senın gibi 2 kişi keserek ss almıyorum bak kuelde 2 kısykn sneı ekstıgım ss ne vak sefil
b turko dilenme mılleten yoksa gel verım işteigin b turko olsun la sefil
mavideykn vs atmazdın bnle :d genede atamıosun yenılınce kac sen
sana gülüyorum sefıl
​
b turko dilenme mılleten yoksa gel verım işteigin b turko olsun la sefil
mavideykn vs atmazdın bnle :d genede atamıosun yenılınce kac sen
sana gülüyorum sefıl
​
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Son düzenleme:
Bak ben burda diyorum sana Gel atalım vs mizi cok ağlıyosun bi son veriyim su ağlamalarına. Bu arada benim konudada dediğim gibi aynı ss leri atıyorsun vede öyle dipden ss almayla afızı saklıycagını sanıyorsun kemcük. Partiden hp ala ala kesiyor o şekilde tek kesse amenna genede tek kesemiyorsun la gıvrak..[ _l_ Al
]
]Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Kilitli
- Cevaplar
- 4
- Görüntüleme
- 284
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 473
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 669
