Fethi Polat 1
Fethi Polat
Bvural41 1
Bvural41
OnurBoyla 1
OnurBoyla
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

Mt2 server kurdum entere basıp konuşulmuyor

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan astekman
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 3
  • Görüntüleme Görüntüleme 315

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Sa arkadaşlar ben mt2 hamachi server kurdum entere basıyom konuşmak için oraya yazıyom göndermek için bastıgımda
adım yazıyor ve hiçbir şey yazmıyor gm kodlarınıda yazamıyom


verdigim ram:600mb
kullandıgım server files:

Leqendy, denedim olmadı
uzmanmt2.
denedim olmadı
emre-28.denedim olmadı

Sorunu çözene +rep +gm lik verilecektir
adminlerin dikkatine çözülüne kadar sabit kalsın!!!!
0106_212159.jpg
0106_212210.jpg
 
Malesef. Uzun zamandır hamachiye girmiyorum. İnternetten araştırın 1-2 tane deneyin. Olmazsa packı değiştirin. Yani başka bir metin2 nin üstüne atın Mc yi

-----------------------------------------
En Mükkemel EMEK Server
www.TarihMetin2.com
-----------------------------------------
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst