HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Merhaba arkadaşlar.Ben bu oyuna ilk kez başlamıyorum.Bu oyunu eskidende oynuyordum 59 LV Ardream Asas ım vardı 50 tl ye GB almıştım.Ama şuan o charım girmiyor.Böyle bir hesap yoktur diyor.Sizce bir GM ile irtibata mı geçmem lazım.
Birde benim lisedeki arkadaş oynuyor Knightı.Diyor ki şuan anında 70 lv olma npc simi varmış öyle bir şey varmış herhalde doğrumu acaba?
Birde benim lisedeki arkadaş oynuyor Knightı.Diyor ki şuan anında 70 lv olma npc simi varmış öyle bir şey varmış herhalde doğrumu acaba?
ewt kardeş arkadaşının dediği gibi vardı ama kapattılar onu.
Gmlerle konuş boşu boşuna gitmesin o 59lwl çar ve 50tllik gb.
Gmlerle konuş boşu boşuna gitmesin o 59lwl çar ve 50tllik gb.
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 8
- Görüntüleme
- 28K
- Cevaplar
- 49
- Görüntüleme
- 10K
- Cevaplar
- 37
- Görüntüleme
- 23K
- Cevaplar
- 4
- Görüntüleme
- 1K
- Cevaplar
- 302
- Görüntüleme
- 90K
