HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Beşiktaş'ın hocası Samet Aybaba, İnönü yıkılırken G.Saray'ın değil F.Bahçe'nin stadının kendileri için daha doğru bir tercih olacağını söyledi, 5 yıl sonrası için iddialı konuştu...
Süper Lig'de sezon başı belki de en ağır yükün altına giren teknik adam olan Samet Aybaba, ligin ilk yarısının ardından gündeme oturacak konuşmalarını sürdürüyor. İşte önceki akşam Kanaltürk'e konuk olan Beşiktaş'ın başarılı hocasının gazeteci Candaş Tolga Işık'a yaptığı açıklamalar...
F.BAHÇE'DE NASIL KARŞILANIRDI?
"F.Bahçe'nin stadı bizim için şu an en uygunu olarak gözüküyor. Olimpiyat hem rüzgar sorunu, hem de ambiyansının zayıf olması sebebiyle uygun değil." "F.Bahçe teknik direktörlüğü olmaz bu saatten sonra. Biz Beşiktaşlıyız. Ben zaten orada düşman olarak karşılanırım."
KARDEŞ AYBABA SORUNU!
"Adnan Aybaba'nın benim Beşiktaş'ta teknik adam olarak göreve gelmemle ilgili konuşması belki antipatik olmuştur. Benim asla ve asla Çarşı ile problemim yok, ben hep oralardayım orada yaşıyorum." "20 sene oldu Beşiktaş'ın içinden çıkalı. Önceleri başka projelerim vardı. Süleyman Seba başkanımızla konuşmuştuk. Sonradan olmadı, ben teknik direktörlük kariyerimde Anadolu takımlarında devam ettim. Her çalıştığım kulüple de Beşiktaş'ı yenmiştim."
5 DAKİKADA İMZA ATTIM
"Teklifi kabul etmem için Beşiktaşlı olmam yeterliydi. Beşiktaş'ın başına geçmem daha önceden de 3-4 kez gündeme geldi ama olmadı. Beşiktaş'a gelirken korkmadım, 5 dakikada anlaştık. Taraftarla müthiş bütünleşmemiz oldu. Takım beraberliklerden sonra bile alkışlandı."
TORAMAN'I YÖNETMEK KOLAY MI?
"Kulübün 500-600 milyon lira borcu var. Biz de bunun üstüne yeni borçlar yapabilirdik. Ama yöneticilerle, futbolcularla konuştuk, durumu anlattık. Kolay değildi ama yavaş yavaş katılım oldu, birliktelik ve takımdaşlık oturdu. Oyuncular sakat sakat oynamak istedi."
QUARESMA'YI GÖRMEDİM
"Quaresma ile hiç karşılaşmadık. Tanımadığım birini yönetemediğim söyleniyor. Fernandes'i, Necip'i ve İbrahim Toraman'ı yönetmek çok mu kolay? Şimdi forvet ve sol bek transferi için çalışıyoruz ama kolay değil. Nene ve Gökhan Süzen ile ilgili girişimlerimiz var. Bütçe ile ilgili de sıkıntılarımız sürüyor. Hepsini dengelememiz, düşünmemiz lazım."
CUMA GÜNÜ TUTTU...
"Ligde maç programlarında Beşiktaş'a hep cuma gününün denk gelmesi sıkışık program sebebiyle oldu. Bence biz cumaları da başarılı olduk. Hatta ligin ikinci yarısında da cuma maçlarına devam etsek mi diyoruz?"
ÇILGINLAR GİBİ HÜCUM EDİYORUZ
"Biz bir aileyiz. Beşiktaş olarak kenetlenmemiz lazım, eğer önümüzdeki 5 yılı bu şekilde geçirirsek, sonrasında Avrupa'nın en önemli takımlarından birisi olabiliriz. Sahada çok hücum eden bir takımız. Kolay değil, çılgınlar gibi hücum ediyoruz. Elbette saha sonuçlarından tepkiler, eleştiriler olacaktır ama bunlar ölçülü olmalı. Eminim gelecekte bugünleri hep beraber gülümseyerek hatırlayacağız."
EN İYİ HOCA FATİH TERİM
"En başarılı teknik adam şu anda Fatih Terim'dir. Milli takımda ve kulüp bazında Galatasaray'da yaptıkları ortada. Aykut Kocaman da iyi bir arkadaşımızdır. Ani kararlar almaması lazım."
FUTBOLCULARI İÇİN NELER DEDİ?
BATUHAN: Memnun değilim, çok hiperaktif bir çocuk. Bir şey söylüyor hemen manşetlere çıkıyor. Onu kullanıyorlar.
ALMEİDA: Çok memnunum. Almanya'daki performansının şu an çok üstünde. Sadece sahada değil, idmanlarda da çok iyi, herkese yardımcı oluyor.
OĞUZHAN: Hollanda'da büyümüş, İngiltere'ye gitmiş şimdi de Türkiye'de... Kolay değil tabi. Daha futbolcu değil, dolu dolu 2-3 sene Beşiktaş'ta oynaması lazım. Gelecekte çok büyük oyuncu olabilecek yetenekleri var."
HOLOSKO: İçeri katedebiliyor ve gol vuruşları çok iyi. Gönderilecek oyunculardandı. İndirim yaptı, kaldı. Geçen sene mutlu değilmiş, şimdi 'Noel'e mutlu gireceğim' demiş, ben de çok mutlu oldum.
VELİ: Şahane bir arapası atmıştı; Xavi, İniesta gibi.. Çok koşan bir oyuncunun ekstra yetenekleri olması çok önemli. Kendini sürekli geliştiriyor, niçin beğenilmiyor anlamıyorum."
Süper Lig'de sezon başı belki de en ağır yükün altına giren teknik adam olan Samet Aybaba, ligin ilk yarısının ardından gündeme oturacak konuşmalarını sürdürüyor. İşte önceki akşam Kanaltürk'e konuk olan Beşiktaş'ın başarılı hocasının gazeteci Candaş Tolga Işık'a yaptığı açıklamalar...
F.BAHÇE'DE NASIL KARŞILANIRDI?
"F.Bahçe'nin stadı bizim için şu an en uygunu olarak gözüküyor. Olimpiyat hem rüzgar sorunu, hem de ambiyansının zayıf olması sebebiyle uygun değil." "F.Bahçe teknik direktörlüğü olmaz bu saatten sonra. Biz Beşiktaşlıyız. Ben zaten orada düşman olarak karşılanırım."
KARDEŞ AYBABA SORUNU!
"Adnan Aybaba'nın benim Beşiktaş'ta teknik adam olarak göreve gelmemle ilgili konuşması belki antipatik olmuştur. Benim asla ve asla Çarşı ile problemim yok, ben hep oralardayım orada yaşıyorum." "20 sene oldu Beşiktaş'ın içinden çıkalı. Önceleri başka projelerim vardı. Süleyman Seba başkanımızla konuşmuştuk. Sonradan olmadı, ben teknik direktörlük kariyerimde Anadolu takımlarında devam ettim. Her çalıştığım kulüple de Beşiktaş'ı yenmiştim."
5 DAKİKADA İMZA ATTIM
"Teklifi kabul etmem için Beşiktaşlı olmam yeterliydi. Beşiktaş'ın başına geçmem daha önceden de 3-4 kez gündeme geldi ama olmadı. Beşiktaş'a gelirken korkmadım, 5 dakikada anlaştık. Taraftarla müthiş bütünleşmemiz oldu. Takım beraberliklerden sonra bile alkışlandı."
TORAMAN'I YÖNETMEK KOLAY MI?
"Kulübün 500-600 milyon lira borcu var. Biz de bunun üstüne yeni borçlar yapabilirdik. Ama yöneticilerle, futbolcularla konuştuk, durumu anlattık. Kolay değildi ama yavaş yavaş katılım oldu, birliktelik ve takımdaşlık oturdu. Oyuncular sakat sakat oynamak istedi."
QUARESMA'YI GÖRMEDİM
"Quaresma ile hiç karşılaşmadık. Tanımadığım birini yönetemediğim söyleniyor. Fernandes'i, Necip'i ve İbrahim Toraman'ı yönetmek çok mu kolay? Şimdi forvet ve sol bek transferi için çalışıyoruz ama kolay değil. Nene ve Gökhan Süzen ile ilgili girişimlerimiz var. Bütçe ile ilgili de sıkıntılarımız sürüyor. Hepsini dengelememiz, düşünmemiz lazım."
CUMA GÜNÜ TUTTU...
"Ligde maç programlarında Beşiktaş'a hep cuma gününün denk gelmesi sıkışık program sebebiyle oldu. Bence biz cumaları da başarılı olduk. Hatta ligin ikinci yarısında da cuma maçlarına devam etsek mi diyoruz?"
ÇILGINLAR GİBİ HÜCUM EDİYORUZ
"Biz bir aileyiz. Beşiktaş olarak kenetlenmemiz lazım, eğer önümüzdeki 5 yılı bu şekilde geçirirsek, sonrasında Avrupa'nın en önemli takımlarından birisi olabiliriz. Sahada çok hücum eden bir takımız. Kolay değil, çılgınlar gibi hücum ediyoruz. Elbette saha sonuçlarından tepkiler, eleştiriler olacaktır ama bunlar ölçülü olmalı. Eminim gelecekte bugünleri hep beraber gülümseyerek hatırlayacağız."
EN İYİ HOCA FATİH TERİM
"En başarılı teknik adam şu anda Fatih Terim'dir. Milli takımda ve kulüp bazında Galatasaray'da yaptıkları ortada. Aykut Kocaman da iyi bir arkadaşımızdır. Ani kararlar almaması lazım."
FUTBOLCULARI İÇİN NELER DEDİ?
BATUHAN: Memnun değilim, çok hiperaktif bir çocuk. Bir şey söylüyor hemen manşetlere çıkıyor. Onu kullanıyorlar.
ALMEİDA: Çok memnunum. Almanya'daki performansının şu an çok üstünde. Sadece sahada değil, idmanlarda da çok iyi, herkese yardımcı oluyor.
OĞUZHAN: Hollanda'da büyümüş, İngiltere'ye gitmiş şimdi de Türkiye'de... Kolay değil tabi. Daha futbolcu değil, dolu dolu 2-3 sene Beşiktaş'ta oynaması lazım. Gelecekte çok büyük oyuncu olabilecek yetenekleri var."
HOLOSKO: İçeri katedebiliyor ve gol vuruşları çok iyi. Gönderilecek oyunculardandı. İndirim yaptı, kaldı. Geçen sene mutlu değilmiş, şimdi 'Noel'e mutlu gireceğim' demiş, ben de çok mutlu oldum.
VELİ: Şahane bir arapası atmıştı; Xavi, İniesta gibi.. Çok koşan bir oyuncunun ekstra yetenekleri olması çok önemli. Kendini sürekli geliştiriyor, niçin beğenilmiyor anlamıyorum."
