HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
arkadaslar W7 de autoinject yapıyoruz ya ozaman inject yazisi gidiyor o nasil olucak bi yardim edermisiniz
Win7 de Yönetici olarak çalıştırdıktan sonra , dll yi seçtikten sonra injectörde - Close after inject ve Automatic inject - seçenekleri seçilmisse oyuna girerken hileyi otomatik aktif eder ve aktif ettikten sonra injectörü kapatır.
Win7 de Yönetici olarak çalıştırdıktan sonra , dll yi seçtikten sonra injectörde - Close after inject ve Automatic inject - seçenekleri seçilmisse oyuna girerken hileyi otomatik aktif eder ve aktif ettikten sonra injectörü kapatır.
Kilit.
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 48
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 96
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 46
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 25
