HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Şimdi bu konuya çoğu insan boş beleş yorum yapacak ama benim muhattabım insanlar umarım anlatmak istedigimi anlayacak..
Şimdi ben metin2.usta oynuyorum bize son patch gelmeden önce 65+9 itemi DT yani şeytan kulesinde silah basan demirci ciktigi zaman 65+9 silahi 80 silahiyla değiştirme gibi şansları oldu ve bundan oyunda 2 kişi faydalanabildi GMler daha sonra hemen bu açığı kapattılar ve şimdi 80 silahi yapmak için bir item düşürmemiz gerekiyor(3 haftadır düşüremedim ben)
80+ oyuncular bu açıktan faydalanırlarsa ileride benim durumuma düşmezler
Oyunda 5 çeşit 65 silahindan 80 silahi oluyor türk serverinda isimleri nasıl bilmiyorum ama elimden geldigince cevireyim
1-)şeytan cıkarma kılıcının +9 unu 80e cevirebilirsiniz (suralar için)
2-) Sarı ejderha yayı (bıçakçılar için)
3-) savaş kılıcı (battle sword warriorlar için)
4-)kurtarıcı yelpaze (şamanlar için)
5-)Dragon knife(Ejderha bıçağı..bıçakçılar için)
Eğer anlatmaya çalıştıgım 65 silahları anlaşılmıyorsa -ki tam ceviremedim demektir- resimlerini buraya koyabilirim çok daha rahat anlaşılır
Şimdi ben metin2.usta oynuyorum bize son patch gelmeden önce 65+9 itemi DT yani şeytan kulesinde silah basan demirci ciktigi zaman 65+9 silahi 80 silahiyla değiştirme gibi şansları oldu ve bundan oyunda 2 kişi faydalanabildi GMler daha sonra hemen bu açığı kapattılar ve şimdi 80 silahi yapmak için bir item düşürmemiz gerekiyor(3 haftadır düşüremedim ben)
80+ oyuncular bu açıktan faydalanırlarsa ileride benim durumuma düşmezler
Oyunda 5 çeşit 65 silahindan 80 silahi oluyor türk serverinda isimleri nasıl bilmiyorum ama elimden geldigince cevireyim
1-)şeytan cıkarma kılıcının +9 unu 80e cevirebilirsiniz (suralar için)
2-) Sarı ejderha yayı (bıçakçılar için)
3-) savaş kılıcı (battle sword warriorlar için)
4-)kurtarıcı yelpaze (şamanlar için)
5-)Dragon knife(Ejderha bıçağı..bıçakçılar için)
Eğer anlatmaya çalıştıgım 65 silahları anlaşılmıyorsa -ki tam ceviremedim demektir- resimlerini buraya koyabilirim çok daha rahat anlaşılır
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 124
- Cevaplar
- 9
- Görüntüleme
- 169
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 638
