OnurBoyla 1
OnurBoyla
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
farkmt2official 1
farkmt2official
mavzermete 1
mavzermete
dreamstone 1
dreamstone
Hikaye Ekle

/GENİŞ KONU/ Ax Bilişim !

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan olddstory
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 1
  • Görüntüleme Görüntüleme 877

(1999-2012)Ax Bilişimi Nasıl Bililirsiniz ?

  • Ax Bilişimi Kesinlikle Öneririm.

  • Ax Bilişimi önermem.


Sonuçlar yalnızca oylamadan sonra görülebilir.
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Merhaba arkadaşlar;
Yıllardır gerek metin2 gerek farklı sektörlerde var olan en eski firmaların biri AxBilişim, hakkında benim gerek çevrem olsun gerek forumdaki üyelerden olsun bir tane şikayet almadım.Turkmmo'ya pek girmiyorlar.Fakat Hizmetleri sahiden kaliteli,%100 olarak güvenilir olduğunu biliyorum.Ax bilişim,Ax elektronik,Ax medikal,Ax teknik servis,Ax müzik,Ax Teknik servis gibi kollara ayrılan geniş bir firmadır.Eski üyelerimizde bilir Ax Bİlişimin ne denli güvenilir olduğunu fakat nedense turkmmo vb forumlarda vakit geçirmiyorlar.Bundan dolayı yeni arkadaşlarımız bu tür bilişimleri billmiyorlar.Bu arada Ax firması 1999 yılından beri hizmet vermektedir.Ben sayiden bu ne olduğu belirsiz düzgün bir politika seyredemeyen firmaların(!) arkadaşlarımızı dolandırmasını istemiyorum.Bundan dolayı bu bilişimi kesinlikle böyle bir konuya ihtiyacı olduğunu düşünüyorum.Ben bu firmadan önceden hizmet satın almıştım.Sunucuları falan çok kaliteli.Fiyatları biraz tuzludur 30-35 Tl değildir ama sunucuları ve filesleri paranın hakkını veriyor.Siz, Forumuzdaki üyeleri aydınlatmak amacıyla yılların firması AxBilişim hakkında ne düşünüyorsunuz ?




Not 1=Hiç bir firmanın yan hesabı veya yandaşı değilim.Benim bu yeni hesabımdır.Eskiden Fishing 10 vardı.
Not 2=Bu firma hakkında konu açmamın sebebi son günlerde turkmmo'da düzgün bir politika izleyen bilişim kalmaması.Fakat AxBilişim gibi firma herzaman vardı ve halen bazı üyelerimiz böyle bir firmanın varlığını bilmeyerek yüksek miktar ücretlerle dahi mağdur olmaktadırlar.
Not 3=Konuyu okumayıpta kendi bilişiminin reklamını yapanlar bildirilecektir.
Not 4=Mağdur olan arkadaşlarımız adına oyunuzu kullanın

http://www.axbilisim.com.tr
 
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst