Fethi Polat 1
Fethi Polat
Bvural41 1
Bvural41
OnurBoyla 1
OnurBoyla
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Manwe Work 1
Manwe Work
noisiv 1
noisiv
Hikaye Ekle

' 21 Aralık '

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan TurkJojks
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 30
  • Görüntüleme Görüntüleme 2K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

- Konuyu saptırmadan , tartışma yaratmadan konu altından geyik yapalım.

Sizce 21 Aralıkta Ne Olacak?
Bence 21 aralıkta Kuzey Yarım Küre için en uzun gece , en kısa gündüz yaşanacak :D

Bu arada başka bir sitede bu yazıyı gördüm ;
[TABLE="width: 100%"]
[TR]
[TD="class: alt2, bgcolor: #EEEEEE"]Bildiğiniz gibi günümüzde kullanılan Miladi Takvim’de artık yıl diye bir kavram var. (Artık yıl: Şubat ayının 4 yılda bir 29 gün çekmesi.) Maya Takvimi’nde ise artık yıl diye bir kavram yok. Buradan yola çıkacak olursak, Maya Takvimi’ne göre 21 Aralık tarihi bundan 7 ay önce yaşandı ve bitti
smile.gif
)
[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

 

En Çok Reaksiyon Alan Mesajlar

Maya takvimine göre 2018 yılında olmamız gerekirdi.Yani Kıyamet Ahiret inancı zayıf olanlarının uydurmasıdır.

''Kıyamet ahiret inancı zayıf olanların uydurmasıdır'' derken tamamen yanlış cümle türetiyorsun.:)
Kıyamet gününe inanmak zaten imanın şartı.Vel yavmil ahiri (Ben kıyamet gününe inandım, iman ettim ..) amentü suresinde geçiyor.
Ha Sura ne zaman üfrülecek onu Allah bilir.

Cümle kurarken dikkatli olmalısın; o cümleyi kurarken 2012yi kastetdiğini anladım ama başkaları yanlış anlar farklı farklı eleştiriler alırsın.O yüzden belirteyim dedim.Her hangi bir artniyet yok içimden geldi yazdım. :)
Maya takvimine göre 2018 yılında olmamız gerekirdi.Yani bu yıl kopacak olan Kıyamet, Ahiret inancı zayıf olanlarının uydurmasıdır.
 
Son düzenleme:
Maya takvimine göre 2018 yılında olmamız gerekirdi.Yani Kıyamet Ahiret inancı zayıf olanlarının uydurmasıdır.

''Kıyamet ahiret inancı zayıf olanların uydurmasıdır'' derken tamamen yanlış cümle türetiyorsun.:)
Kıyamet gününe inanmak zaten imanın şartı.Vel yavmil ahiri (Ben kıyamet gününe inandım, iman ettim ..) amentü suresinde geçiyor.
Ha Sura ne zaman üfrülecek onu Allah bilir.

Cümle kurarken dikkatli olmalısın; o cümleyi kurarken 2012yi kastetdiğini anladım ama başkaları yanlış anlar farklı farklı eleştiriler alırsın.O yüzden belirteyim dedim.Her hangi bir artniyet yok içimden geldi yazdım. :)
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst