HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
- Konuyu saptırmadan , tartışma yaratmadan konu altından geyik yapalım.
Sizce 21 Aralıkta Ne Olacak?
Bence 21 aralıkta Kuzey Yarım Küre için en uzun gece , en kısa gündüz yaşanacak
Bu arada başka bir sitede bu yazıyı gördüm ;
[TABLE="width: 100%"]
[TR]
[TD="class: alt2, bgcolor: #EEEEEE"]Bildiğiniz gibi günümüzde kullanılan Miladi Takvimde artık yıl diye bir kavram var. (Artık yıl: Şubat ayının 4 yılda bir 29 gün çekmesi.) Maya Takviminde ise artık yıl diye bir kavram yok. Buradan yola çıkacak olursak, Maya Takvimine göre 21 Aralık tarihi bundan 7 ay önce yaşandı ve bitti
)
[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
Sizce 21 Aralıkta Ne Olacak?
Bence 21 aralıkta Kuzey Yarım Küre için en uzun gece , en kısa gündüz yaşanacak

Bu arada başka bir sitede bu yazıyı gördüm ;
[TABLE="width: 100%"]
[TR]
[TD="class: alt2, bgcolor: #EEEEEE"]Bildiğiniz gibi günümüzde kullanılan Miladi Takvimde artık yıl diye bir kavram var. (Artık yıl: Şubat ayının 4 yılda bir 29 gün çekmesi.) Maya Takviminde ise artık yıl diye bir kavram yok. Buradan yola çıkacak olursak, Maya Takvimine göre 21 Aralık tarihi bundan 7 ay önce yaşandı ve bitti
[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
En Çok Reaksiyon Alan Mesajlar
Maya takvimine göre 2018 yılında olmamız gerekirdi.Yani Kıyamet Ahiret inancı zayıf olanlarının uydurmasıdır.
''Kıyamet ahiret inancı zayıf olanların uydurmasıdır'' derken tamamen yanlış cümle türetiyorsun.
Kıyamet gününe inanmak zaten imanın şartı.Vel yavmil ahiri (Ben kıyamet gününe inandım, iman ettim ..) amentü suresinde geçiyor.
Ha Sura ne zaman üfrülecek onu Allah bilir.
Cümle kurarken dikkatli olmalısın; o cümleyi kurarken 2012yi kastetdiğini anladım ama başkaları yanlış anlar farklı farklı eleştiriler alırsın.O yüzden belirteyim dedim.Her hangi bir artniyet yok içimden geldi yazdım.
Maya takvimine göre 2018 yılında olmamız gerekirdi.Yani bu yıl kopacak olan Kıyamet, Ahiret inancı zayıf olanlarının uydurmasıdır.
Son düzenleme:
Maya takvimine göre 2018 yılında olmamız gerekirdi.Yani Kıyamet Ahiret inancı zayıf olanlarının uydurmasıdır.
''Kıyamet ahiret inancı zayıf olanların uydurmasıdır'' derken tamamen yanlış cümle türetiyorsun.

Kıyamet gününe inanmak zaten imanın şartı.Vel yavmil ahiri (Ben kıyamet gününe inandım, iman ettim ..) amentü suresinde geçiyor.
Ha Sura ne zaman üfrülecek onu Allah bilir.
Cümle kurarken dikkatli olmalısın; o cümleyi kurarken 2012yi kastetdiğini anladım ama başkaları yanlış anlar farklı farklı eleştiriler alırsın.O yüzden belirteyim dedim.Her hangi bir artniyet yok içimden geldi yazdım.

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 24
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 22
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 672
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 590
- 5.00 yıldız(lar) 1 Değerlendirme
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 489
