HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
yalnız konu post tarlasına döndü...
Gerçekten iyi bir konuya değindin. Önüne gelen server açıyor bu yüzden kabak tadı vermeye başladı m2
Dediğin konuya kısmen katılıyorum , ancak böyle bir şeyin bu ülkede olması mümkün değil güzel kardeşim. Bak sen de konunda diyorsun 10-20 tl veren çocuklar diye. Her sene yeni gelen çocuklar bu alanı işgal ediyor. Bu konuda en büyük sorumluluk şirketlere düşüyor. Şirketlerden yüz gören çocuklar sunucu açabiliyor. Eğer kimlik doğrulama adı altında ortak bir proje yürütülse tüm firmalarca. Bu tarz durumlar olmaz zaten, ama dediğim gibi bizim ülkemizde ; malesef ki disiplin diye bir şey yok.
Fazla diyecek bir şey bulamıyorum. İnsanın içinde heves bırakmıyorlar , sağolsunlar.
Neyse , iyi forumlar herkese.
Fazla diyecek bir şey bulamıyorum. İnsanın içinde heves bırakmıyorlar , sağolsunlar.
Neyse , iyi forumlar herkese.
Son düzenleme:
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Anket
- 5.00 yıldız(lar) 1 Değerlendirme
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 102
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 38
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 45
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 51
