mavzermete 1
mavzermete
Fethi Polat 1
Fethi Polat
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Scarlet 1
Scarlet
Hikaye Ekle

Neden Private ( özel ) server açmamalıyım ? !

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan seko50
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 270
  • Görüntüleme Görüntüleme 10K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

yalnız konu post tarlasına döndü...
 
Dediğin konuya kısmen katılıyorum , ancak böyle bir şeyin bu ülkede olması mümkün değil güzel kardeşim. Bak sen de konunda diyorsun 10-20 tl veren çocuklar diye. Her sene yeni gelen çocuklar bu alanı işgal ediyor. Bu konuda en büyük sorumluluk şirketlere düşüyor. Şirketlerden yüz gören çocuklar sunucu açabiliyor. Eğer kimlik doğrulama adı altında ortak bir proje yürütülse tüm firmalarca. Bu tarz durumlar olmaz zaten, ama dediğim gibi bizim ülkemizde ; malesef ki disiplin diye bir şey yok.
Fazla diyecek bir şey bulamıyorum. İnsanın içinde heves bırakmıyorlar , sağolsunlar.
Neyse , iyi forumlar herkese.
 
Son düzenleme:

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst