HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Gercekten sana hak veriyorum kardes bu durumdan bizde cok sikayettiyiz
10 lira 50 liralik serveri aciyor iki gün calisritiyor sonra geri kapatiyor !
10 lira 50 liralik serveri aciyor iki gün calisritiyor sonra geri kapatiyor !
Arkadaşlar farkındaysanız son günlerde metin2-pvp alemi olarak genel bir düşüş yaşandı bunun sebebi ;
Tamamiyle bu tarz kişiler yüzünden artık oyunlarda maksimum 100 200 arası kişi görünmekte, artık herkez bir metin2 serveri alıp 2-3 arkadaşıyla orda oynuyor peki neden bunu bir kısım yapıp'ta siz o serverlarda oynamıyorsunuz.Arkadaşlar lütfen böyle firma açan kişilerden aldığınız 20 - 30 liralık sunucular ile hayeller kurmayın.Bakın ben bu işi yapmayın demiyorum sadece temiz yapan 1 kişi varsa dediğim 2 basit örneğe giren 100 kişi vardır.Lütfen artık sunucu almayın yoksa artık dönüşü olmayan bir yola doğru gidiyoruz.Eğer böyle devam ederse artık oyunlar bomboş sadece tl kendisini yönetecek emin olun.Türkiye zaten bu alanda emin olun almanya/fransa bu alanda gelişmeler gösterdi.Onlar oyun açmak yerine geliştirdiler.Biz ise yaptık yaptık yaptık.Lütfen artık bu iş konusunda üstün bilginiz harici ise OYUN açmayın.
- 10 - 20 lira için bilmediği işe bulaşan firmalar
[*]20-40 lira ile sunucu alarak sadece bash sistemine açma komutu veren kişiler
en fazla 1 ay açık kalıyor bunları yaptıkları.
Firma Lakabı almış bi takım kişiler işde sözde firma
maliye kapıya gelince görürüz bakalım firma felan kalıyormu ortada.ek olarak Biz bi server yaptık.
Geri sayımda şuan tüm açıklarınıda kapattık bash panel vb bize sökmez

Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
cuma günü hayırlısıyla Start veriyoruz tanıtım konumuz http://www.turkmmo.com/metin2-priva...2-zorlu-bir-mucadeleye-hazirmisiniz-yeni.html
Cok Haklisin Kardesim Millet Ucuza 5-10 Kurusluk Bir Host Alip 1-2 aylik Bir Server Aciyorlar. Ben Serverimi Actigimda Bu Kadar Cok Server Yoktu. 2 yılı Geckin Suredirde Acigiz. Ama Artik Sıktı Her Onune Gelen sw Aciyor. Dediginiz Gibi Sadece puttyden Oyunu Acip Birakiyorlar. Neyse Paylasim İcin Tesekkurler Ders Alinacak Bir Konu olmus.
Bazı beyni küçük arkadaşlar halen bu konu üstünden tanıtım yapıyor onlara hakkımı helal etmiyorum.
Konuma Ek Olarak:Artık bu sunucu açan firmaları game forge şirketine gerçekten mail atılması gerekir.10 Oyuncu varsa 15 server açık olma haline geldi.Gerçekten sıkmaya başladı o 2009-2010 daki fylogju ortamını özledim,300 oyuncu vardı oyuna girmek için saatlerimizi verirdik.Kasmak zordu , döünüşüm zorlu idi,herkez türk değil hilenin ve bir o kadarda zevkin dibine vurduk fakat şimdi bakıyorum çoçuk girmiş 11 yaşına pvp açıyo babasından aldığı yemek / yol parasını bu işe yatırıyo babası binlerce zorluk altında o parayı kazanırken o çocuk 10 12 günlük bi tatmin edici zevk için bu parayı yiyo.Bence gerçekten forumda bu bölüm kapatılmalı.Zaten herkezi Quester / Lib / Mysql profesörü yaptılar.
Başarılarınızı diliyorum, inşallah uzun ömürlü bir oyununuz olur gerçi şu günlerde hiç durmadan tanıtım yapılsa bile 100 200 oyuncuyu geçmeyeçek gibi bir gözle baksamda hakkınızda hayırlısını diliyorum..
Konuma Ek Olarak:Artık bu sunucu açan firmaları game forge şirketine gerçekten mail atılması gerekir.10 Oyuncu varsa 15 server açık olma haline geldi.Gerçekten sıkmaya başladı o 2009-2010 daki fylogju ortamını özledim,300 oyuncu vardı oyuna girmek için saatlerimizi verirdik.Kasmak zordu , döünüşüm zorlu idi,herkez türk değil hilenin ve bir o kadarda zevkin dibine vurduk fakat şimdi bakıyorum çoçuk girmiş 11 yaşına pvp açıyo babasından aldığı yemek / yol parasını bu işe yatırıyo babası binlerce zorluk altında o parayı kazanırken o çocuk 10 12 günlük bi tatmin edici zevk için bu parayı yiyo.Bence gerçekten forumda bu bölüm kapatılmalı.Zaten herkezi Quester / Lib / Mysql profesörü yaptılar.
Cok Haklisin Kardesim Millet Ucuza 5-10 Kurusluk Bir Host Alip 1-2 aylik Bir Server Aciyorlar. Ben Serverimi Actigimda Bu Kadar Cok Server Yoktu. 2 yılı Geckin Suredirde Acigiz. Ama Artik Sıktı Her Onune Gelen sw Aciyor. Dediginiz Gibi Sadece puttyden Oyunu Acip Birakiyorlar. Neyse Paylasim İcin Tesekkurler Ders Alinacak Bir Konu olmus.
Başarılarınızı diliyorum, inşallah uzun ömürlü bir oyununuz olur gerçi şu günlerde hiç durmadan tanıtım yapılsa bile 100 200 oyuncuyu geçmeyeçek gibi bir gözle baksamda hakkınızda hayırlısını diliyorum..
Son düzenleme:
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 17
Altın Konu
DHCP Gözetleme (DHCP Snooping)
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 34
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 38
- Cevaplar
- 9
- Görüntüleme
- 1K
