Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
Bvural41 1
Bvural41
OnurBoyla 1
OnurBoyla
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Black Ops 2'ye Başlamayı Düşünüyorum..

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan MrLivoRa
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 4
  • Görüntüleme Görüntüleme 385

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Merhaba Arkadaşlar Black Ops 2 Ye Baslamayı Düşünüyorum Tavsiyeleriniz Nelerdir ?

Ne Mw3ü Oynadım Ne Mw2 Bilgisayarım Çok Kötüydü Fakat Pc'yi Güçlendirecem :D

Sizce Black Ops Yerine Başka Oyunmu Oynasam Ne Dersinz ?

 
Black Ops Başla Ama Sistemin İyise 2 gb ram 1 gb sistemin varsa ultra ayarda oynarsın ama far cry 3 tavisye ederim süper oyun
 
Arkadaşım hiç düşünmeden başla Black Ops 2'ye online modu ve zombi moduyla çok fazla ilgi çekiyor.
Özelliklede o DLC'leri muazzam. :)
Tabi online ve zombi modu oynaman için paraya aldanmadan orjinali almasın.

Ayrıca senin için BO2'nin minimum sistem gereksinimleri'ni yazıyorum.

İşletim sistemi: Windows Vista SP2 veya Windows 7
İşlemci: Intel Core2 Duo E8200 2.66 GHz veya AMD Phenom X3 8750 2.4 GHz
RAM: 32-bit için 2GB, 64-bit için 4GB
Ekran Kartı: Nvidia GeForce 8800GT 512 MB veya ATI Radeon HD 3870 512 MB
 
Son düzenleme:

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst