HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Bence gayet iyi değil .s alıcaksanız VDSMerkezi'ni öneririm destekleri süper ve serverlerde öyle
LocalSystem' den alıpta geri iade isteyen arkadaşa şaştım vallaha. Her türlü konuda Messenger' den veya Ticketten anında cevap veren bir bilişimden bahsediyoruz arkadaşlar. Vallaha ben çok memnunum. Fileslerden söz edilecekse süper filesler var. Yardım, destek vs. şeyler mesai saatleri içinde mesaj attığınız gibi cevap alıyorsunuz. Daha ne olsun
Teşekkürler LocalSystem, Teşekkürler Berkay Yalçın...
Oraya Msn deyken bana yazma engeliyecem artk diyen bi berkay yalçın eklemeyi unutmuşşun.
@Husot38 Bu yazımların sorun olmadığı halde devamı halinde http://www.localsystem.com.tr/announcements/1/Hizmet-Sozlemesi.html buradaki maddeler uygulamaya koyulacaktır ki bu bir tehdit vs. değil çalışma politikasına göre davranıldığını göstermekte.
@eXa75 ve sizde reklamınızı başka yerde yapın hizmet almadı iseniz burada yorum atma hakkınız yok farkında iseniz [Müşteri yorumları] yazıyor.
@eXa75 ve sizde reklamınızı başka yerde yapın hizmet almadı iseniz burada yorum atma hakkınız yok farkında iseniz [Müşteri yorumları] yazıyor.
Oraya Msn deyken bana yazma engeliyecem artk diyen bi berkay yalçın eklemeyi unutmuşşun.
Kardeşim sırf ben aldığım için söylemiyorum.Yiğidi öldür hakkını yeme LocalSystem bence çok iyi ve 4 elle sarılarak işini yapıyor.
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 48
- Cevaplar
- 4
- Görüntüleme
- 39
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 68
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 79

