Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
Bvural41 1
Bvural41
OnurBoyla 1
OnurBoyla
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Teori Nedir ?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan yasarusta01
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 1
  • Görüntüleme Görüntüleme 469

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Tezin tanımı:

Tartışmaya,iddiaya dayanarak bir öneri,fikir ileri sürmek

Hipotez tanımı:

Bir gözlemin,fenomenin(bilinmez),bilimsel bir problemin üzerinde daha fazla çalışılması,araştırılması gereken yetersiz açıklamasıdır

Teori Nedir?

Bir grup gerçeklerin veya bilinmezlerin,belirtilmesi veya ilkelerine şekil verilmesidirÖzellikle bu gerçekler,bilinmezler tekrar tekrar test edilir veya geniş anlamda kabul görür. Böylece doğal bilinmez ile ilgili tahminlerde bulunulur

Teoriler asla yasaya dönüşmezler Teoriler bilimsel gerçeklerin açıklanmasıdır
Evrim teorisi yasa OLMAZ Çünkü bir canlının nasıl evrim geçireceğinin kesin kuralları yoktur, değişkendir.

Yani arkadaşlar bana teorinin anlamını bilmeden aksi ispatlanamıyor inanmak zorundasın diyen zihniyetler şu Google'a teori yazsalar yeticek teori nedir bakın kısa bir bilgi yani evrim teorisi ne kadar aklına mantığına uysada en ufak bir kanıt bir saptama yok sadece tahmin gibi bir şey ne diyeyim. Yani size kim dediyse teorinin aksi ispatlanamayınca inanmak zorundasın ondanmı evrime inanıyorsunuz anlamadım gitti yani söyliyim inanmaktan vaz geçebilirsiniz yok öyle bir zorunluluk .

Evrenin hiç bir şey yokken patlaması ( neyin patladığıda belli değil) (aşırı yoğun bir madde ) ondan sonra dünya oluşuyor vesaire okyanustaki organik maddelerden canlı oluşması olayı ancak sonsuz güçte bir tanrının tüm bunları yaratması kadar olası yaratılış teoriside var anlayacağınız sizinki kadar mantıklı. Ve bunların hiç birine inanmak zorundada değiliz​
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst