HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Hangi mail servisini kullanıyorsunuz?
@turkmmo.com bir hotmail serivis diye biliyorum. Cevaplandırırken bunu da göz önüne alın.
-Gmail
-Hotmail
-Yandex Mail
-Yahoo
-Mynet
-Diğer (Konuda belirtiniz)
NOT:Konu reklam içerikli olarak sayılıyorsa , yetkili bir moderatör konuyu kilitlesin.
@turkmmo.com bir hotmail serivis diye biliyorum. Cevaplandırırken bunu da göz önüne alın.
-Gmail
-Hotmail
-Yandex Mail
-Yahoo
-Mynet
-Diğer (Konuda belirtiniz)
NOT:Konu reklam içerikli olarak sayılıyorsa , yetkili bir moderatör konuyu kilitlesin.
Son düzenleme:
Yorum için teşekkürler.Ben Gmail kullanıyorum
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 75
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 80
