HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Konuya yorum atmıyım dedim ama bu yaptığınız resmen döneklik siz değilmiydiniz serverimde edit yapılıyor , hackleniyor , makineleri berbat diyen hatta konuyuda kendiniz açmışsınız
http://www.turkmmo.com/metin2-vps-d...5528-mantigi-varmidir-acaba-bu-isin-over.html
Sanırım zorla güzel yorum attırdılar![]()
Sanamı soracağım aslanım neye ne yorum atacağımı ? İşimi güzel yapar överim , İşimi kötü yapar yererim burada Prim yapmaya çalışmadan önce Vergi levhası al , Şikayet konularını sildir ondan sonra karşıma geçip Kelime türetmeye başla. Emin ol Dönekliği sizin gibi merdiven altı , Almanya Fransa Lokasyonlu makineleri ( 16-32 Gb 150-180 TL ye kiralayıp , 1 Gb'ını 25-30 TL'ye satarak haksız Gelir elde eden) bilişimci geçinenler yapar. Biz değil.
Ayrıca Kimse zorla yorum attırtamaz. İşimi sağlam yaptığında Açtığım şikayet konusunu kapatırım, Kötü yapar ise aynı konuyu tekrar açtırırım Sorun değil. Fakat Siz gibiler Böyle konular üzerinden Prim yapmaya çalıştıkca Çok komik olduğunuzun farkına varın artık.
Son düzenleme:
Konuya yorum atmıyım dedim ama bu yaptığınız resmen döneklik siz değilmiydiniz serverimde edit yapılıyor , hackleniyor , makineleri berbat diyen hatta konuyuda kendiniz açmışsınız
http://www.turkmmo.com/metin2-vps-d...5528-mantigi-varmidir-acaba-bu-isin-over.html
Sanırım zorla güzel yorum attırdılar![]()
Prim yapmaya çalışma , öncelikle sen laf sokmaya çalışırken laf yedin , Bize laf sokmaya çalışmayı bırak şikayet bölümündeki senle ilgili konularla ilgilen.
OverBilişim Son Derece Güvenli. Ticket Atıyorum 1 Dakika İçinde Cevap Geliyor..
Full Destek Veriyorlar. Saldırılara Karşı Korunma Üst Düzey. Filesleri Çok Tutuyor.
Over Bilişim. :ka19:
Full Destek Veriyorlar. Saldırılara Karşı Korunma Üst Düzey. Filesleri Çok Tutuyor.
Over Bilişim. :ka19:
Firmayı nasıl bilirsiniz ? : Dandik
Herhangi bir dolandırıcılık,sahtekarlık gibi durumları var mı ? : Benim Yok Ama Çok Şikayet Gördüm mahkemeye Kadar Gideceklerdi
Güvenilir mi ? : Hayır
Sizce Almalımıyım ? : Hayır
ebediyen sana sesleniyorum daha geçenlerde konu açtın ne çabuk unuttun samed sizlere veriyor siteyi veriyor 2 gb daha fazla ram veriyor forum sitesini veriyor reklamı ee beleşi kim almaz dimi. Geçenlerde over çok kötü diyen bendim sanki. Bu İyi Yorum atanlar Over'in Hizmetkarlarıdır. Bence Alma
Herhangi bir dolandırıcılık,sahtekarlık gibi durumları var mı ? : Benim Yok Ama Çok Şikayet Gördüm mahkemeye Kadar Gideceklerdi
Güvenilir mi ? : Hayır
Sizce Almalımıyım ? : Hayır
ebediyen sana sesleniyorum daha geçenlerde konu açtın ne çabuk unuttun samed sizlere veriyor siteyi veriyor 2 gb daha fazla ram veriyor forum sitesini veriyor reklamı ee beleşi kim almaz dimi. Geçenlerde over çok kötü diyen bendim sanki. Bu İyi Yorum atanlar Over'in Hizmetkarlarıdır. Bence Alma
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 52
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 97
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 78
