Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
Bvural41 1
Bvural41
OnurBoyla 1
OnurBoyla
Hikaye Ekle

pbdo bot sorun. çıldıracağım!! +REPP

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Gold 12
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 8
  • Görüntüleme Görüntüleme 730

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

arkadaşlar task yapmak için taskcreator'u pbdo bot dosyasına atıyorum ''windows tanı mesajı'' diye bir sorun geliyor. bu sorun yüzünden task yapamıyorum. aynı şekilde hazır taskları dosya içine attıgımda aynı sorun yine geliyor. nasıl çözücem? +REP
 
istersen sana task yapıyım dosya tc ye yüklerim ordanda sen indirirsin ama istediğin özellikleri söle bana tam olarak hangi roket lazer fln pet kullansınmı düşmandan kaçarken kapasınmı vb
 
istersen sana task yapıyım dosya tc ye yüklerim ordanda sen indirirsin ama istediğin özellikleri söle bana tam olarak hangi roket lazer fln pet kullansınmı düşmandan kaçarken kapasınmı vb

x2de dursun, x1 ve plt2026 kullansın, pet kullanmasın. düşmanı gördüğü zaman kaçsın. konfi 1 kullansın.

lordakia ve streuner kessin. kutu toplamasın, kargo almasın. bi de x2de 2 düşman olduğu zaman portalda beklesin :)) dirioit düzeni ok uçuş düzeni olsun. :)

şimdiden teşekkürler, büyük adamsın. repini verdim. :)
 
Son düzenleme:

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst