mavzermete 1
mavzermete
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Cs 1.6 kendİ logonu yapmak

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan peacemackers
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 1
  • Görüntüleme Görüntüleme 885

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Arkadaşlar Decal Converterla artık oyunda istediğiniz resmi T ye basıp spray logo olarak kullanabileceksiniz.Umarım resimli anlatımla daha anlaşılabilir olmuştur

İNDİR:




decal1aw3.png




decal2tf3.png




decal4ef8.png


Burası önemli Sizde C:/Documents And Settings/(Sizin Kullanıcı Adınız)/Desktop u seçmelisiniz


decal5sq9.png








Make Decal a tıkladığınızda Masaüstüne pldecal.wad adlı dosya gelecektir.bu dosyanın adını tempdecal.wad yapıp C:/Program Files/Valve/cstrike dizinine atın.Aynı dosya var deiştirlsinni sorusuna "EVET" deyin.Cstrike içinde bulunan custom.hpk dosyasını da silin.(Eğer bu dosya yoksa örneğin bendede cstrike_turkish içinde sizdede böle bir dosya içinde olabilir cstrike_lv vs. Eğer cstrike içinde custom.hpk yoksa Valve'de custom.hpk adlı dosyayı aratın tempdecal.wad ı oraya atıp custom.hpk yı silin).Oyuna girip T ye bastığınızda resminizi görebilirsiniz

ÖNEMLİ NOT:Spray Logo her sunucuda olmayabilir.Loss ve Lag önlemi olarak bazı sunucularda kapalı konumdadır.
Ayrıca oyunun Video modu OpenGL de olmalıdır yoksa Sprayleri göremezsiniz.Önemli bir konuda Options dan herhangi bir ayarla oynadğınız zaman "APPLY" veya "OK"
seçeneklerine basmanız durumunda WAD sıfırlanır yani logo eski logonuz olur Options a yanlışlıla girersiniz "CANCEL" deyip çıkın.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst