Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
mavzermete 1
mavzermete
Hikaye Ekle

Alan Adı Kampanyası - .com - .net .org 5 TL !

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan DumanTR
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 54
  • Görüntüleme Görüntüleme 3K
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Hayırlı satışlar olsun'da
Bir sıkıntı var güzel meslektaşım Türkiye locasyon 1 Gbit hat nerde Var ise ben şimdi 10 Tane Almak şartıyla başvuru yapayım
Amacım baltalamak yada karıştırmak gibi bir düşünce değil ama Türkiye locasyon denince orda bi duralım istersen :)
100 Mbit Standart bağlantımız mevcut türkiyemizde 1 Gbit'E daha ulaşamadık seninde iyi bildiğin halde
éé ne yapıyoruz Yalanı bir bırakıyoruz..
 
Hayırlı satışlar olsun'da
Bir sıkıntı var güzel meslektaşım Türkiye locasyon 1 Gbit hat nerde Var ise ben şimdi 10 Tane Almak şartıyla başvuru yapayım
Amacım baltalamak yada karıştırmak gibi bir düşünce değil ama Türkiye locasyon denince orda bi duralım istersen :)
100 Mbit Standart bağlantımız mevcut türkiyemizde 1 Gbit'E daha ulaşamadık seninde iyi bildiğin halde
éé ne yapıyoruz Yalanı bir bırakıyoruz..

Sizin kullandığınız makineleri bilemem , dc iseniz tr 'de bunun mümkün olacağını bilirdiniz , eğer çok idda ederseniz buyrun fiyatlarımız bu şekilde ödemeyi yapıp tiçket atın sunucunun özelliklerine birlikte bakalım.

Hayırlı Satışlar...

Teşekkürler.
 
Sizin kullandığınız makineleri bilemem , dc iseniz tr 'de bunun mümkün olacağını bilirdiniz , eğer çok idda ederseniz buyrun fiyatlarımız bu şekilde ödemeyi yapıp tiçket atın sunucunun özelliklerine birlikte bakalım.

Değerli meslektaşım şu 1 Gbit hatlarını çok merak ediyorum :) birde üstüne çok idda edersen diyede bir üslubda bulunuyorsun ben sana şunu söyleyeceğim 1 Gbit hat yok idda ediyorum evet türkiyemizde 1 Gbit hat yok madem var diyorsun panelinden ufak bir ss alalımda görelim şu bağlantıyı bi :)
 
Değerli meslektaşım şu 1 Gbit hatlarını çok merak ediyorum :) birde üstüne çok idda edersen diyede bir üslubda bulunuyorsun ben sana şunu söyleyeceğim 1 Gbit hat yok idda ediyorum evet türkiyemizde 1 Gbit hat yok madem var diyorsun panelinden ufak bir ss alalımda görelim şu bağlantıyı bi :)

Kontrol paneli kullanmıyorum , yakında dc'ye geçiş yapılıcak ofis ve makine fotoğraflarımız konuya eklenicek dediğim gibi alıp kendin bakabilirsin özelliklerine.

Satışlarımız güncel.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst