HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Hayırlı satışlar olsun'da
Bir sıkıntı var güzel meslektaşım Türkiye locasyon 1 Gbit hat nerde Var ise ben şimdi 10 Tane Almak şartıyla başvuru yapayım
Amacım baltalamak yada karıştırmak gibi bir düşünce değil ama Türkiye locasyon denince orda bi duralım istersen
100 Mbit Standart bağlantımız mevcut türkiyemizde 1 Gbit'E daha ulaşamadık seninde iyi bildiğin halde
éé ne yapıyoruz Yalanı bir bırakıyoruz..
Bir sıkıntı var güzel meslektaşım Türkiye locasyon 1 Gbit hat nerde Var ise ben şimdi 10 Tane Almak şartıyla başvuru yapayım
Amacım baltalamak yada karıştırmak gibi bir düşünce değil ama Türkiye locasyon denince orda bi duralım istersen

100 Mbit Standart bağlantımız mevcut türkiyemizde 1 Gbit'E daha ulaşamadık seninde iyi bildiğin halde
éé ne yapıyoruz Yalanı bir bırakıyoruz..
Hayırlı satışlar olsun'da
Bir sıkıntı var güzel meslektaşım Türkiye locasyon 1 Gbit hat nerde Var ise ben şimdi 10 Tane Almak şartıyla başvuru yapayım
Amacım baltalamak yada karıştırmak gibi bir düşünce değil ama Türkiye locasyon denince orda bi duralım istersen
100 Mbit Standart bağlantımız mevcut türkiyemizde 1 Gbit'E daha ulaşamadık seninde iyi bildiğin halde
éé ne yapıyoruz Yalanı bir bırakıyoruz..
Sizin kullandığınız makineleri bilemem , dc iseniz tr 'de bunun mümkün olacağını bilirdiniz , eğer çok idda ederseniz buyrun fiyatlarımız bu şekilde ödemeyi yapıp tiçket atın sunucunun özelliklerine birlikte bakalım.
Hayırlı Satışlar...
Teşekkürler.
Sizin kullandığınız makineleri bilemem , dc iseniz tr 'de bunun mümkün olacağını bilirdiniz , eğer çok idda ederseniz buyrun fiyatlarımız bu şekilde ödemeyi yapıp tiçket atın sunucunun özelliklerine birlikte bakalım.
Değerli meslektaşım şu 1 Gbit hatlarını çok merak ediyorum
birde üstüne çok idda edersen diyede bir üslubda bulunuyorsun ben sana şunu söyleyeceğim 1 Gbit hat yok idda ediyorum evet türkiyemizde 1 Gbit hat yok madem var diyorsun panelinden ufak bir ss alalımda görelim şu bağlantıyı bi 
Değerli meslektaşım şu 1 Gbit hatlarını çok merak ediyorumbirde üstüne çok idda edersen diyede bir üslubda bulunuyorsun ben sana şunu söyleyeceğim 1 Gbit hat yok idda ediyorum evet türkiyemizde 1 Gbit hat yok madem var diyorsun panelinden ufak bir ss alalımda görelim şu bağlantıyı bi
![]()
Kontrol paneli kullanmıyorum , yakında dc'ye geçiş yapılıcak ofis ve makine fotoğraflarımız konuya eklenicek dediğim gibi alıp kendin bakabilirsin özelliklerine.
Satışlarımız güncel.
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Kilitli
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 675
- Kilitli
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 575
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 623
- Kilitli
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 749
- Kilitli
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 612
