HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
m2dev 1.5 mi v2 mi ?
m2dev 1.5 mi v2 mi ?
1.5
Tüm korumalar aktif edildi , tüm lag - bug vb. herşey kapatıldı hiçbir sorun bulunmamakta.
1.5
Tüm korumalar aktif edildi , tüm lag - bug vb. herşey kapatıldı hiçbir sorun bulunmamakta.
Peki Şöyle birşey sorayım ismail ve safa benim çok yakın arkadaşlarımdır projeyi birlikte yürüttük çoğu zaman sunucu desteklerini ben verdim ve hala veriyorum bu adamlar files'ı hiç bir bilişim şirketine satmıyor siz nereden olduda bunu aldınız ve satmaya başladınız o çocukların emeklerini hiç mi düşünmediniz ve files hala ücretli bir şekilde satılırken siz 15 liraya veriyorsunuz bence yaptığınız çok ayıp birşey kurumsallaşıyoruz diyorsunuz bunu kendinize nasıl yakıştırıyorsunuz???
Yarın Gün İçerisinde Bu Konuyu İsmail'e Bildireceğim...
He Birde Unutmadan v1.5 İçerisinde Aklınıza Gelmeyecek Kadar Bug Var Uğraşmayın Çözemezsiniz.
Son düzenleme:
Peki Şöyle birşey sorayım ismail ve safa benim çok yakın arkadaşlarımdır projeyi birlikte yürüttük çoğu zaman sunucu desteklerini ben verdim ve hala veriyorum bu adamlar files'ı hiç bir bilişim şirketine satmıyor siz nereden olduda bunu aldınız ve satmaya başladınız o çocukların emeklerini hiç mi düşünmediniz ve files hala ücretli bir şekilde satılırken siz 15 liraya veriyorsunuz bence yaptığınız çok ayıp birşey kurumsallaşıyoruz diyorsunuz bunu kendinize nasıl yakıştırıyorsunuz???
Yarın Gün İçerisinde Bu Konuyu İsmail'e Bildireceğim...
He Birde Unutmadan v1.5 İçerisinde Aklınıza Gelmeyecek Kadar Bug Var Uğraşmayın Çözemezsiniz.
Filesi ben onlardan almadım sonuçta , onlar sattı gerisine ben karışamam ben onlar ile muhattap olmadım öyleyse satmasaymışlar veya paylaşmaycak insanlara satsaymışlar.
Hayırlı satışlar.
Teşekkürler , konu güncel.
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 540
Sponsor Arıyorum
1-99 OldSchool server için sponsor arıyorum
- 5.00 yıldız(lar) 1 Değerlendirme
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 111
- Cevaplar
- 297
- Görüntüleme
- 37K
- Cevaplar
- 296
- Görüntüleme
- 30K
- Cevaplar
- 57
- Görüntüleme
- 7K
