xranzei 1
xranzei
mavzermete 1
mavzermete
Fethi Polat 1
Fethi Polat
Hikaye Ekle

Trabzonspor'un kupa keyfi!

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Nothing2Lose
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 0
  • Görüntüleme Görüntüleme 187

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Ziraat Türkiye Kupası finalinde Fenerbahçe'yi mağlup ederek kupayı müzesine getirme başarısı gösteren Trabzonspor'da teknik heyet ve futbolcular, yanlarına kazandıkları kupayı da alarak önce Türkiye Futbol Antrenörleri Derneği (TÜFAD) Trabzon Şubesi ardından da Trabzonsporlu Profesyonel Futbolcular Derneği'ni ziyaret etti.


TÜFAD Trabzon Şube Başkanı Nurettin Balaban, teknik direktör Şenol Güneş'i kapıda kırmızı güllerle karşıladı ve "Kupa finaline giderken karanfillerle uğurlamıştık, şimdi güllerle karşılıyoruz" dedi. Daha sonra Balaban, tüm futbolculara birer plaket verdi.

Bordo - mavililer daha sonra Trabzonsporlu Profesyonel Futbolcular Derneği'ne geçti. Burada bir konuşma yapan Güneş, derneğin kuruluşunda yer aldığını, ancak uzun süredir işleri nedeniyle derneğe gelemediğini söyledi. Güneş, TPFD'nin çatısı altında toplanan futbolcuların bordo - mavili kulübü büyük hizmetler yaptıklarını belirterek, "Onlar da takımın başarısından mutluluk duyuyorlar. Kupa, buraya gelmek için bir bahane. Sevinç ve hüznü birlikte yaşamalıyız. Böylece çok daha iyi bir Trabzonspor olur" dedi. Bordo - mavili takımın kaptanı Song ise eski futbolcuların sezon başından itibaren kendilerine destek verdiğini vurgulayarak, "Biz de sezon başında yaşadığımız sıkıntı ve zorlukları bu kupayla bir nebze de olsa unutturduğumuzu düşünüyoruz. Umarım lig tarihinde büyük başarılar getirmeye devam ederiz ve mutlu günleri birlikte yaşarız" ifadelerini kullandı.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst